13 Nisan 2014 Pazar

0

Rimmel London Stay Matte Pudra- Warm Beige

Bugün size yağlı veya karma cilde sahip olanların makyaj çantasında mutlaka olması gereken, hem uygun fiyatlı hem de başarılı bir pudradan bahsetmek istiyorum. Rimmel London Stay Matte. 

Çoğu zaman fondöten kullanmayı sevmiyorum, daha doğrusu çok özel bir makyaj yapacaksam ancak fondöten kullanıyorum diyebilirim. Onun yerine renkli nemlendirici, BB veya CC krem gibi ürünler tercih ediyorum. Cildim yağlı olduğu için de özellikle T bölgesinde bu ürünlerden sonra parlama olabiliyor. Hafif yapılı, hem parlamayı kapatacak hem de yokmuş gibi duracak bir pudra her zaman hayat kurtarıyor. Rimmel London'ın stay matte pudrası da bunlardan biri. Bendeki rengi "006 Warm Beige". Yapısı o kadar hafif ki üst üste birkaç kat sürülse bile asla belli olmuyor, bu nedenle parlayan cildi nötrlemek için birebir! 

Çantada taşımak için ideal bir ürün olmasına rağmen oldukça dayanıksız olan plastik ambalajı nedeniyle problem yaratabilir. Fiyatı 12.99 tl, Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.









Cildime verdiği matlığı seviyorum!




Aranızda bu ürünü deneyenler var mı?


Hoşça kalın ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top