25 Nisan 2014 Cuma

0

Meryem Uzerli’den Facebook Hayranlarına Hediye

 http://kadininkitabi.com/wp-content/uploads/2014/02/meryem-uzerli-hediye-2-660x330.jpg

Yaklaşık  1 hafta içinde doğum yapacak güzel oyuncu Meryem Uzerli, hiç yalnız bırakmayan ve her zaman destek veren facebook hayranları/ takipçileri için özel bir hediye hazırlatmış.
Kendini bu zor günlerde yanında olan herkesi çok sevdiğini ve onlara teşekkürü çok özel bir şekilde yapmak istediğini facebook sayfasında şu mesajla bildirmiş.
Not: Yazıda bazı harf değişiklikleri yaptık.
Çünkü kendisi Türkçe karakterleri yazamamış. Fakat metin tamamen aynıdır.


meryem uzerli hediye
 
Sevgili arkadaşlar nerdeyse Facebook sayfamı 1.000.000 kişi takip ediyor.
Sizin sevginiz , desteğiniz, varlığınız beni inaılmaz mutlu yapıyor! Çok sağ olun!️
O yüzden Size çok özel bir şey ile teşekkür etmek istiyorum!
Uzun süre önce / geçmişlerde , sadece çok yakın arkadaşlarım ve kendim için bir Rimel (Mascara) yaptırdım.
Hiç bir yerden satın alamazsınız!️
100 tane rimeli sizlere de hediye etmek – özel , yakin arkadaşlarımla paylaştığım gibi paylaşmak istiyorum! ️
Size kalbimden tesekkür etmek icin , özel bir şey olsun istedim.
100 Facebook takipçim önümüzdeki günler içinde bir mesaj alacak.️
İyi şanslar ve  gözleriniz hep sevgiden ve mutluluktan parlasın.
Sizin MERYEM’iniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top