17 Ekim 2011 Pazartesi

0

Evde French Yapmak İçin Malzemeler

Her renk ojeye bayılsam da klasik French'ten(bej ya da pembe olandan) vazgeçemiyorum. Eh tabi bilirsiniz her seferinde kuaföre/ güzellik salonuna gidip de French sürdürmek mümkün olmuyor. Bu nedenle ben de evde French'i denedim.

Bu kalemi Flormar kioskundan aldım. Uygulamaya da bu kalemle tırnak içlerimi boyayarak başladım.


Görevli her kullanımdan önce bu kalemin ucunu ıslatmamı önermişti ben de öyle yaptım.


Bu ojeyi de Rossmann'daki Rival de Loop standından aldım. Beyaz uçlar için bunu kullandım.


Ve French yapmada işi en kolaylaştıran eleman bu şablonlardı. Bunu da yine Rival de Loop standından aldım. İçinde 4 kullanımlık sticker bulunmakta.



Peki yaptığım French nasıl oldu? Ben pek beğenmedim açıkçası. Fotoğraflayamadım çünkü kısa sürede sildim. Acemilikten olsa gerek beyaz uçları biraz kalınca çekmiş oldum(ki hiç hoşlanmam!) Sanki tırnağımın doğal hali üzerine iki kat Flormar 319 uygulamış gibi bir görüntüye neden oldu.

Bir dahaki sefere daha iyi yapmayı umuyorum ve öyle olursa NotD de paylaşırım;)

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top