18 Ekim 2011 Salı

0

KATIE HOLMES MARIE CLAIRE KASIM SAYISINDA!

Katie Holmes hakkında kim ne derse desin ben çok beğeniyorum ve özellikle dergi çekimlerinde çok başarılı buluyorum fotoğraflarını... Bkz: Vogue Ispanya
Ve yine bu ay U.S. Marie Claire dergisinin Kasım sayısını muhteşem fotoğraflarıyla süslemiş..

 Yves Saint Laurent'in Resort 2012 koleksiyonundan kırmızı deri trençkot'u pek beğenmedim ama çekim için göz alıcı bir seçim olmuş!

 Michael Kors Resort 2012 cut-out bu elbisenin iki rengide birbirinden güzel.. 
Sezonun hit parçası olacağından şüphem yok!

 No 21'ın bu Resort 2012 koleksiyonuna ait yeşil elbisesine ve Holmes'lu çekimine bayıldım..

Çekimlerde Vionnet Resort 2012 elbiseyi straples bir üstle giyen Holmes ortaya çok daha şık bir görüntü ortaya çıkarmış..

Bu Michael Kors Pre-Fall 2011 elbise bence pek çekimle bağdaşmamış :) biraz kışlık kalmış sanki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top