19 Ekim 2011 Çarşamba

0

Siyah...


Gerçekten sorunum insanların ölmesiyle. Bu konuyu tartışmaya açmak üstünden fikir yürütmek istemiyorum aslında. Onun için de 'kelimeler' kullanmak istemiyorum.Ama kelimelerden başka bir şey de gelmiyor aklıma.
Bu konu bugünün gündemi olabilir ama acı çok uzun yılların(sandığımızdan da uzun yılların)acısı.
Sadece şunu söylemek istiyorum; Gereksiz yere kan dökmenin, hesap yapmanın, hissizliğin,insan kanı üstünden yarar sağlamanın, üstelik bir hiç uğruna, yitirdiklerimizi bize geri vermek yerine bizi bize karşı kışkırtan, içimize intikam duygusunu  yerleştiren, en ufak fikrimiz olmasa da atıp tutma yetkisi veren, böylece oyalanmamızı sağlayan, böylece elimizi ayağımızı bağlayan ve maalesef 'normal'leştirdikleri bir konu haline gelmesinden çok yoruldum. Artık kimse ölsün istemiyorum. Çocuklarım kardeşliğin ne demek olduğunu bilsin istiyorum.
bu konu unutulsun istiyorum. acılar silinsin. yaralar sarılsın. tarih yazmasın. kimse bilmesin.artık bitsin. artık bitsin. çabuk bitsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top