25 Temmuz 2012 Çarşamba

0

8 - BU KİME AİT ?

 


Bu Kime Ait? yapmayalı aylar olmuş !! Birbirinden güzel modellerle hemen arayı kapayalım :)

Sadece kimlere ait diye sormuyorum. Kolajda gördüğünüz çantaların ve sandaletlerin markalarını da istiyorum. Hadi biraz araştırın eğlenceli birkaç dakika geçirin.

Cevaplarınızı yarına kadar yayınlamıyorum ki kopya çekmek olmasın :)

Yarın 13:00 'e kadar vaktiniz var. Bakalım yine 8'de 8 bilen olacak mı :)

Bol şans !

CEVAP :



Didem Antebi - Chloé
Fatoş Sarıgül - Prada
Edvina Özyeğin - Celine
Burcu Karabacak - Miu Miu


Ne yazık ki hepsini doğru bilen olmadı. Didem Antebi 'nin elbisesi V2K, Fatoş Sarıgül 'ün ki ise Roberto Cavalli. Edvina Özyeğin her zamanki sade stilinde. Tüniği ve Celine sandaletleri çok uyumlu. Burcu Karabacak 'ı ise ilk kez beğendim. Pucci olduğunu tahmin ettiğim elbisesi çok yakışmış. Parlak Miu Miu sandaletleri seçmesi yerinde olmuş çok yakıştırdım. Chanel çantası ve takıları yine abartılı olmuş. Ama hiç önemli değil çünkü saçlarını toplayıp yüz hatlarını güzel bir şekilde ortaya çıkarmayı bilmiş ya önemli olan o. Bu tarz toplu saçı çok yakıştırdım kendisine. Umarım sık sık bu modeli kullanır.

Antebi ve Sarıgül çiftinin birbirleriyle uyumlu giyinmeleri gözümden kaçtı sanıyorsanız yanılıyorsunuz :) Ama tam kıvamında çok hoş bir uyum yaratmışlar.


Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top