15 Temmuz 2012 Pazar

0

Alışveriş-Gratis İndiriminden Aldıklarım



Gratis'te bu haftasonu The Blm ürünlrinde %50 indirim var.Duymayan kalmasın...L'oreal ve,Maybelline ve Max Facor,Bourjois ürünlerinde de %40 idirim var.Gerçekten çok güzel indirimler.Duyunca kendimi Gratis'e attım ve yukarıdaki otoğrafta görüklerinizi aldım.

The Balm Shelter renkli nemlendiri Light rengi
Bahama Mama Bronzer
Down Boy allık
Plump Your Pucker dudak dolgunlştırıcı lip gloss tutti my frutti rengi
The Balm açılı far fırçası
Bourjois Bio Detox pudra 52 Vanilla rengi


Dudak dolgunlaştırıcı lip balmları denemek istiyordum.İndirimi fırsat bilip bir tne kaptım.
Bahama Mama bronzer çok güzel fakat çok bronzerım olduğuiçin almıyordum.Bu sefer duramadım.
Alıklardan bir tek Down Bo kalmıştı.Bütün allık ve pudraları tamamlamış oldum :D


Bu pudraya gidip gelip bakıyordum.İyi bir indirim bekliyordum açıkçası.Aslınd ihtiyacım yoktu ama indirimli almadan duramadım.Dün denedim yapısı,kapatıcılığı ve kalıcılığı gayet iyi.

Bu arala Balm Shelter kullandığımı ve çok memnum olduğumu söylemiştim şu postumda.İndirim olunca yedeklemek istedim.

Benim Gratis indirimden aldıklarım b kadar Diğer postlarda da çk güzel lışverişler gördüm :D Hepimiz güle güle kullanalım :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top