18 Temmuz 2012 Çarşamba

0

Bugün Bunu Sürdüm-Claire's 87 Rimmel London Rock Your Colour

Uzun zamandır sürdüğüm ojeleri fotoğraflamıyordum.Bugün içimden geldi :D


Önce Claire's in 87 numaralı ojesini sürdüm.Üstteki fotoğrafta sadece 87 numara var.Bu ojeyi alalı aylar oluyor ilk defa sürdüm.Rengi sevdim.Ama ojenin yapısını pek sevmedim.Rengini kalın 2 katta verdi.Fırçası ince.Sürümü pek kolay değil.

Sonra dur bakiyim top coat olarak Rimmel London Rock Your Colour nasıl olucak dedim.Önce tek parmağımda denedim.Gayet güzel durdu.Bende hepsine sürdüm.Zaten bu top coat ın güzel olmadığı oje yok sanırım.Herkese tavsiye derim.Ojelerin renklerini daha canlı,daha parlak gösteriyor.Simli ojeler gibi çıkarması zor değil.


Top coat sürülmüş hali de böyle.Ben gayet sevdim.Bu arada yarın sabah tatile gidiyorum.Ordan postlarınızı takip etmeye çalışıcam.Ben yazabilirmiyim bilmiyorum.En azından sürdüğüm ojeleri paylaşmaya çalışıcam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top