21 Temmuz 2012 Cumartesi

0

Son zamanlarda


Twitterda takip edenler görmüştür saçlarımın yeni halini:) Bir de buradan nasıl olduğunu görün istedim.
Kararlarımı tam olarak uygulayamadım tabii ki. Ama boş da durmadım. Son zamanlarda yaptıklarımı toplamış olayım istedim bu yazıyla, hadi göz atalım:)


Ayakkabılarımı sevdim

İlk arkadaş düğününe katıldım. İlk dakikalarda hüzünlensem de sonra büyüdüğümü(yaşlandım diyemiyorum:)) anlayıp fazla eğlendim:)


Yarım kitaplar hala yarım olsa da 4 kitap birlikte yavaş yavaş ilerliyoruz.


Sadece 1 film izleyebildim. La fée'yi pek sevdim.


Mango'da kıyafet denemek yerine yoyo ile oynayan ilk ve tek moda bloggerı olduğumu düşündüm:)

Etek haftamı tek gün hile yaparak başarıyla tamamladım:)


Ofis çekmecemi kolyeler ve bilimum ıvır zıvırla doldurdum.


Küçük kolajlar yaptığım defterimi buldum.


İşlerim bittikçe sevindim. Çok çalıştım çünkü:)


Poşette saatlerce oturan ve evin içinde oradan oraya taşıdığımız Grundy'e çok güldüm:)


Eskişehir'e gidip geldim.

Ne çok şey yapmışım değil mi? Artık uyuyabilirim:)
Çok sevgi
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top