2 Mart 2013 Cumartesi

0

Benim İçin Öldür – Kill For Me (Türkçe Altyazı-480p)


Filmin Konusu: Aynı kolejde okuyan iki oda arkadaşı, kendilerine yakın olan erkeklerle olan sorunlarını çözmek için cinayet te dahil akıl almaz yollara başvururlar.

Oyuncular: Chelah Horsdal, Donal Logue, Katie Cassidy,Torrance Coombs, Tracy Spiridakos
Yönetmen: Michael Greenspan
Yapım: 2013
IMDB: 5.6/10











Etiketler: Benim İçin Öldür – Kill For Me izle, Benim İçin Öldür – Kill For Me tek part vk izle, Benim İçin Öldür – Kill For Me tek parça izle, Benim İçin Öldür – Kill For Me full izle, Benim İçin Öldür – Kill For Me türkçe dublaj izle, Benim İçin Öldür – Kill For Me türkçe altyazılı izle, Benim İçin Öldür – Kill For Me direk izle, Benim İçin Öldür – Kill For Me online izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top