24 Mart 2013 Pazar

0

DIY | Eski tişörtlerimizi nasıl değerlendiririz?

Merhabalar!
Size çok beğenerek ve eğlenerek yaptığım bir diy yazısı hazırladım.
Çok keyifle takip ettiğim Güzellik Guru'su Andreaschoice'un hazırladığı bir video üzerine hazırladım bu yazıyı.
Ben hazırlarken çok eğlendim, umarım sizde beğenirsiniz.

Yaz yaklaşıyor ve biz en kısa zamanda sahilde, akşam gezmelerinde giymek için kıyafet alışverişlerine başlayacağız. Ama bir yandan da dolabımızda biriken bluzlar, tişörtler mevcut.. "Bunları nasıl değerlendireceğim" diye ben çıldırırken, sevgili andreaschoice bu telaşıma bir son verdi. 



Eski ve giymediğimiz tişörtleri nasıl değerlendiririz? 

Öncelikle eski tişötlerimizden ya da giymediğimiz bluzlardan değerlendirmek istediklerimizi seçiyoruz. Ben daha çok dolabımda beklettiğim ama hiç bi zaman giymediğim tişört ve bluzları seçtim.



Bu tişörtü Antalya'da okurken 2009 yılında Koton'dan almıştım, ama hiç giymedim. Yepyeni duruyordu.



Çizmek için keçeli kalem alıyoruz.



Kesimlerimiz daha düzgün olsun diye çizgilerimizi çiziyoruz. Ben daha çok sahil tarafında giyeceğim için, çizgilerimi koltukaltı sınırından daha aşağıdan çizdim. Böylece içimizdeki bikini ya da büstiyer gözükebilir, daha havadar bir tişört elde edebiliriz.



Çizdiğimiz yerden kestik, sonuç bu.



Kestikten sonra kestiğimiz yerlerden kenarlarını çekerek, makas izlerini yok edebilirsiniz.



Tatatataaaam! İlk tişörtümüz hazır!


**

Size ilk tişörtü ayrıntılı bir şekilde yazdım. Diğer tişörtleri sadece öncesi ve sonrası olarak göstereceğim.



İkinci model olarak, uzun tişörtlerinizin alt kısmını aşağıdaki gibi kesebilirsiniz.



**

Gördüğünüz gibi, bu tişörtüm saç boyama esnasında kullanılan eski bir tişörttü.



**



**




**



**



**

Yaz sezonu için şimdiden 7 tişört hazır! Çok eğlenceli değil mi?






Peki ya kalan kol ve boyun kısmındaki kumaşlar ne olacak?



Onları da ince ince kesip,

Uçlarını bir yerde sabitleyerek,

Örgü yapıp,

Bileklik haline getirebilirsiniz! :)


Bileklikleri yaparken incik boncuk ne varsa takmanız daha güzel olacaktır. Bende henüz malzeme olmadığı için size en sade şeklini gösterdim. Ama bir alışverişimde bu bileklikler için malzeme alacağım.




Evet, yazım burada bitiyor. Sizde bir an önce kullanmadığınız tişörtlerinizi değerlendirin ve mutlu bir yaz için şimdiden kendinizi hazırlamış olun. Mini şortlar hazır olsun!

Hoşça kalın!
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top