16 Mart 2013 Cumartesi

0

FLORMAR ALIŞVERİŞİM

Flormar deyince hemen hemen hepimizin aklına ilk olarak renk renk ojeler ve efsane 128 numara geliyor :) Açıkçası fazla alerjik bir cildim olması ve kapatma ihtiyacı duyacağım hiçbir sorun olmaması nedeniyle fondöten, pudra gibi makyaj malzemeleriyle hiç aram yok. Beş dakikada rimelimi rujumu sürüp dışarı çıkabilen ben, konu tırnaklara gelince saatlerce bekletebilirim herkesi :) Bir çoğumuz zaten düzenli olarak maniküre gidiyoruz, ben buna ek olarak düzenli olarak oje alışverişi de yapıyorum :) Favori markam tabiki Flormar. Bir dönem çok zor bulduğum 128 numarayı son zamanlarda bol bol açılan Flormar mağazaları sayesinde artık elimle koymuş gibi buluyorum. Geçen akşam Kadıköy Bahariye'de yürürken Flormar mağazasını gördüm ve kendimi içeri attım tabi hemen :) Evde çok fazla oje olması nedeniyle aslında niyetim sadece bakıp çıkmaktı. Fakat yeni yeni ürünleri görünce dayanamadım birkaç tane aldım tabii...
Kırmızı oje tutkunu biri olarak kırmızının her tonu zaten elimde mevcut :)
Ben keşfetmekte biraz gecikmiş olabilirim fakat son gittiğimde Matte Nail Enamel ile tanıştım. Tırnaklarda saten dokusunda mat bir görüntü oluşturuyor, tırnakta duruşu gerçekten harika. Ben kırmızı (M07) ve turkuaz (M06) tercih ettim...
Ojelerimi kıyafetlerimin rengine göre kullanan ben turkuaz da hiç zorlanmıyorum. Daha önce mat olmayan 429 numara farklı bir renk de kullanmıştım.
Gitmişken gece kullanıma daha çok uyacağını düşündüğüm Duochrome Nail Enamel'ı da denemek istedim. Ben aşağıda gördüğünüz rengi DC04'ü tercih ettim, tırnaklarınıza metalik efektini verebilecek harika bir oje. Tavsiyemdir :)
Ve benim favorim... Bu zamana kadar bir çok markanın siyah rengini denedim fakat gerçekten hiçbirinden bu kadar memnun kalmamıştım. Ne kadar düzgün sürerseniz sürün siyah oje tırnakta ya dalga dalga görünüyordu yada birkaç saat içinde tırnak uçlarından soyulmaya başlıyordu. Supershine kalıcılığının yanında bir de ekstra parlak. Soba boyası gibi değil gerçekten oje gibi duruyor.
Ne mutlu ki tırnaklarım gayet sağlıklı. Fakat özellikle ev hanımlarının tırnaklarından çokça şikayetçi olduğunu annem vasıtasıyla biliyorum. Tırnakları çok çabuk kırılan ve uzamak bilmeyen anneme de Flormar'ın vitaminli besleyici yağı ile tırnak uzatıcı ürününü satın aldım. Daha önce kullanmış iyi sonuç almıştı. Yeniden kullanmaya başladı....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top