23 Mart 2013 Cumartesi

0

Yves Rocher Alışverişi


Yves Rocher sık sık yaptığı kampanyalarıyla gönlümüzü fetheden kozmetik firmalarından bir tanesi. Eminim pek çoğunuz bu markanın çeşitli ürünleriyle tanıştınız bile. Ben de keşfettikçe blogda paylaşıyorum, biliyorsunuz. Bu yazıda da son Yves Rocher alışverişimden bahsedeceğim.

Şampuanlarda 2 ürün alımına 1 ürün hediye kampanyasını  kuzenimle birlikte değerlendirip fırsata çevirdik:) Bakalım neler almışız?



Kuzenim boyalı saçlara özel üretilen şampuan ve saç kremini tercih etti. Yıpranmış saçlara uygun şampuan da benim payıma düştü:)



Bir süredir takip edenler bilirler; şampuan konusunda çok tutucuydum. Bir tek Dove kullanırdım. Ancak Lila Kutu ile gelen farklı şampuanları denedikçe bu konudaki önyargımı da kırmış oldum:) Bu şampuanı da bir süre deneyip yorumlayacağım:)


Bir alışveriş daha böyle bitti. Sizler de bu kampanyadan yararlandınız mı? Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top