13 Mayıs 2013 Pazartesi

0

2013 Bikini ve Mayo Trendleri

      Bugünlerde hava biraz değişik, hangi mevsim olduğunu sorarsanız cevap veremem. Çünkü gün içerisinde 4 mevsimi bir arada yaşıyoruz diyebilirim. Özellikle İzmir' de tam kendimi yaz moduna sokmuşken bir anda kışa dönüş yaptım. Neyse zaten yaza çok az bir vakit kaldı ve muhtemelen güneşten sıkılma noktasına çabuk geleceğiz. O yüzden bugünlerin de keyfini çıkarmak lazım:) Bu yazıyı geçen hafta yazacaktım aslında ama araya birkaç başka yazı, event ve olay girince bugünlere kaldı. Daha da fazla uzatmak istemedim çünkü bikini alışverişlerinin başlamasına çok az bir süre kaldı ve bu yazın bikini-mayo trendlerini bilmeden alışverişe çıkmak olmaz. Genel olarak bu yılın plaj modasında yazın ruhuna uygun olarak çok renkli, desenli ve nostaljik etkiler göreceğiz. Bu yazın bikini-mayo trendlerini 5 ayrı kategoride ele alıyorum. Bakalım siz en çok hangisini seveceksiniz. 


1. Desenler: Yaz deyince desenlere bürünmemek mümkün değil hepimiz biliyoruz. Fakat bu yaz desenleri en az kıyafetler kadar bikinilerde de baskın bir şekilde göreceğiz. Dijital desenler, baskı desenleri, floral desenler, hayvan desenleri, tropikal desenler ve deniz efektleri adeta bikini ve mayolarımızı kaplayacak. Açıkçası ben buu durumdan hiç rahatsız değilim. Desenleri özellikle de tropikal ve floral olanlar her zaman her yerde bayılarak kullanabilirim. 






2. Helenistik Modeller: Helenistik etkili kıyafetleri her zaman çok sevmişimdir. Antik Yunan ruhuna olan sempatimden mi kaynaklanıyor bilmiyorum ama bu dönemin etkilerinin plajlara taşınması beni ayrıca bir sevindirdi. Büzgüler, asimetrik kesimler ve büzgüler plajlarda hepimizin birer Antik Roma Tanrıçası gibi görünmemizi sağlayacak. Plajda hem seksi hem sofistike hem de tanrıça gibi görünmeyi kim istemez ki? Ancak bu bikiniler bol drape ve büzgü içerdiği için giyerken dikkatli olmakta fayda var. Özellikle kalın bulduğunuz bölgelerde bu modelleri kullanmak olduğunuzdan iri görünmenize neden olacaktır. 





3. Alt-Üst Farklı (Mismatched): Artık bikinlerinizi takımlama derdiniz olmasın. Farklı renk, desen veya model fark etmeksizin istediğiniz bikinileri birbirleriyle kombinleyebilirsiniz. Önenli olan sizin ne giymek istediğiniz ve vücudunuza yakışan modeli bulmanız. Gerisi yaratıcılığınıza ve modunuza kalmış. Üstelik bu trend bence oldukça da eğlenceli. Geçen yıldan beri ben bu durumu plajlarda oldukça fazla kullanıyorum. Bazen evde bulunan bikinileri farklı şekillerde kombinliyorum bazen de bilerek farklı satın alıyorum. Kuralları yıkmanın tam zamanıdır:)





4. Straplez: Straplez mayo ve bikiniler benim her zaman favori modellerim. Neredeyse straplez dışında bikini satın almıyorum diyebilirim. 3 4 sezondur hayatımızda büyük bir yer kaplayan straplezlerin sarsılmaz gücü bu yaz da devam ediyor ve plajlarda bu modeller yine her zamanki gibi baskın olacak. Straplez bikini ve mayoların binlerce renk, desen ve modellerinden en azından bir kaç tanesine eminim size uygun olacaktır.




5. Yüksek Bel: Bu sezon kendinizi Marilyn Monroe gibi görmeye hazır olun. Çünkü bu yıl bikini alırken yüksek belli ve retro efektli bikiniler her zamankinden çok daha fazla moda olacak. Bu yüksek belli bikiniler özellikle floral desenlerle buluştukları zaman tam bir vintage etkisi gösteriyorlar. 1960 ve 1950'lerde yaşamıyoruz diye onların plaj modasından uzak kalacak değiliz ya !






    Görsel: pinterest, moevo.com, fashionising

       Bu sezonun bikini ve mayo trendlerinden benim yer verdiklerim bunlar. Ancak benim bayıldığım ancak güneşin azizliğine uğramamak için bir türlü tercih edemediğim bir trend daha var ki devam eden, o da mayokini. Mayokinilerde cut-out etkisi oldukça baskın olacak bu yıl. Ben gölgede paşa paşa otururum da asaletimden ödün vermem diyorsanız lütfen bu trendden uzak kalmayınız. Bikini ve mayo meselesi oldukça önemli. Çünkü yaz aylarında tüm vücudumuz gözler önüne seriliyor. Ancak, onu güzel göstermek yine bizim elimizde. Her zaman söylediğim bir söz var, tüm trendlerin ötesinde ve her zaman önemli olan tek trend vücudunu tanıyarak giyinmek. Ondan sonrasında sezonluk trendlere takılabilirsiniz.  Bikini ve mayo alışverişi yaparken bunu asla unutmayınız hanımlar. Hepinize şimdiden sizi en muhteşem gösteren bikini ve mayolarınızı bulduğunuz ve plajların kumlarını attırdığınız bir yaz diliyorum !

Beni Takip Edin
Pinterest İnstagram Twitter

 © by No Fashion No Passion

Yorum ve Sorularınızı Bırakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top