30 Mayıs 2013 Perşembe

0

Essence Floral Grunge Koleksiyonu


Merhabalar!
Bir tesadüf sonucu karşılaştığım bu Essence koleksiyonunu hemen göstermek istedim. Daha Türkiye'ye geldi mi bilmiyorum ama, eğer geldiyse yarın da gidip silip süpürüyorum. Şimdiden çok beğendiğim ürünler var. Araştırmalarım devam ediyor.

Essence ile yeni tanışmama rağmen, çok memnunum. Fiyatı olsun, fiyatına göre üstün performansları olsun, makyaj ürünlerimde vazgeçilmezim oldu diyebilirim.

Şimdi ise yepyeni bir koleksiyonla geliyor. Biraz inceledim ve gerçekten çok iyi gözüküyor.



Allığın rengine bayıldım. Mutlaka denemek istiyorum.



Bu farları görünce resmen aşık oldum. Özellikle turunculu olana. Maybelline Color Tattoo almak istemiştim Anneler Günü indiriminde fakat turuncu rengi kalmamıştı. Artık bununla yoluma devam edeceğim. Gerçekten tam bir yaz rengi.



Ojelerden ise ilk ikisini almayı düşünüyorum. Alıp deneyenlerin yorumlarına ve beğenilerine göre, ilk ikisine karar kıldım. Chanel'in yarattığı beyaz oje modasına Essence ile devam etmek istiyorum.



Veee hep internetlerde gördüğümüz saç tebeşiri Essence ile Türkiye'ye geliyor. Gençlerin daha çok tercih edebileceği bu ürün baya bir ilgi görecektir.



Başka bir ürün ise; Stick Eyeliner. Almayacağım tek ürün bu olur her halde. Çok rahat bir ürüne benzemiyor maalesef :( Yapış yapış olacakmış hissi var.



Lipgloss'lara geçecek olursak, ilk baştaki rengi hariç diğerleri çok güzel renklerde. Yaz mevsimine uygun. Benim buna benzer ama şu anda bitmeye yüz tutan bir Flormar rujum vardı. Sanırım bunlardan devam edeceğim.


Büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum bu koleksiyonu.
Eğer geldiyse, bana iletin lütfen.

Hoşça kalın.
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top