28 Mayıs 2013 Salı

0

#arganmucizesi mutluluğu!

Merhabalar!
Geçen haftalarda beni mutlu eden bir kampanya olmuştu. Unutmadan yazayım istedim.

Watsons ve Down Under Natural's bir iş birliği yapıp argan yağı ile ilgili deneyimlerimizi #arganmucizesi hastangi ile paylaşmamızı istedi.



Daha önceden saç bakımı için argan yağını aktardan almıştım. Bir kaç haftadır saçlarımda ve cildimde kullanıyordum. Yararları saymakla bitmiyor. Bende bu kampanyayı görünce tanınan bir marka ürününü kullanmak istedim ve kampanya şartlarını yerine getirip, katıldım.


Sonuç olarak, en çok beğeni alan ilk on kişi arasına girdim ve bu bakım yağını kazandım. Sonuçlar belli olduktan sonra kargom hemen geldi.
Çok sevindim ve hemen kullanmaya başladım!




Yüz için deneyimlerim;
Kokusu çok güzel ve minik bir damlası bile bütün yüzünüze yetiyor. Bir hafta boyunca yatmadan önce yüzüme sürüp yattım. Ve o sürekli uğraştığım sivilcelerim neredeyse geçti. Sivilcelerim söndü, azaldı. Artık sivilcelerim için başka ürün kullanmıyorum. Kırışıklıklarım daha yok ama mimik çizgilerimi toparlamaya başladı.

Saç için deneyimlerim;
Saçlarıma da haftada iki üç gün diplerine ve uçlarına sürüyorum. Uçları, kırık olan kısımları yumuşacık oldu. Gerçekten şaşırdım. Argan mucizesine bir kere daha inandım. Artık bundan sonra argan yağı için Down Under Natural's tan başka bir ürün tercih etmem.
Bu bakım yağı bitince, diğer setlerini de hemen alacağım.


Bu minik ama büyük mutluluk için teşekkürler Watsons ve Down Under Natural's!
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top