30 Mayıs 2013 Perşembe

0

Tatil alışverişinizi yaptınız mı?


Tatil dönemi yaklaşınca aman şunu da alayım aman bunu da alayım diye mutlaka alışveriş listesi yapıyorum.

Unutmamak lazım değil mi?

Bakalım bu yaz neler alınacak...










Tatil çantamın olmazsa olmazı mis kokulu Burberry Weekend parfüm.


Tatil zamanı gelince hemen yedeklerim.


Ohhh missss!










Her kadın gibi bende tam bir saat tutkunuyum.


Renkli taşlarla bezeli bu DKNY saat benim favorim 












Yaz sıcağında hafif bir ruj arıyorsanız Lancome Absolu Ruj şahane bir seçim!


Benden söylemesi...


Makyaj çantamın demirbaşlarından.











Benim en sevdiğim, en rahat ettiğim gözlük markası Rayban.


Kemik çerçevelerde vazgeçilmezim.


Bu yaz renkli bir Wayfarer almanın zamanı geldi galiba...









İnce bileklikler bu kadar moda olmadan önce de çok severdim ben.

Kar tanesi, kalpli ve yonca figürlü olanlar en sevdiklerim.

Bu yazın olmazsa olmaz aksesuarı takı olunca alışveriş listeme eklendi bu nazar boncuklu model.



Sizin tatil rotanız belli oldu mu?

Alışveriş listenizde neler var?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top