13 Mayıs 2013 Pazartesi

0

Instagram günlügü vol.4

Merhabalar!
Bir Instagram günlüğünde yine beraberiz. Günlüğü iki haftada bir yazmışım hep. Bu seferde aynısı oldu. Anca birikiyor demek ki.

Hemen başlayalım!

11 yıldır görüşemediğim ama hep iletişimde olduğum Canım Pelin ile sonunda kavuşabildik! Yanımızda 20 yıllık çocukluk arkadaşım Öznur da vardı. Üç ortaokul arkadaşı birleşince gırgır şamata oldu. Çok güzel bir hafta geçirdim sayelerinde 


Gır gır şamata dedim, arada kaçamaklar yapmadım değil. Şu waffle ve bir parça börek bile bana fazla geldi. Kendimi nasıl odakladıysam. Yeşil çay ve portakal suyunu hiç boşlamadım.
Bu arada haberler iyi; 2 ayda 10 kg vermişim!


İlkbahar'ın ilk günlerini yaşamaya başladık. Güzel bir günde, çok rahat bir kafede, ayaklarımızı uzatıp bu güneşli günün keyfini sürdük.


Bu haftanın en önemli olayı ise Uğur'umun doğum günü olmasıydı. En sevdiklerimiz ile 1 Mayıs'da Değirmen boğazı'na mangala gittik. Çok güzel bir gündü.


Pati Butik'ten aldığım gözlüğe sonunda kavuştum. Çok beğenenler oldu. Bunun için yazdığım yazıyı buradan okuyabilirsiniz. Bunun haricinde kitap okumaya devam, sevdiğim cümleleri instagram'da paylaşıyorum. Ve haftada bi kere Uğur'un yaptığı maçları izlemeye gidiyorum ihih


Bu yoğun koşturma içinde bakımı ihmal etmiyoruz tabii ki de. Saç bakımı yapmaya devam. Kil maskesi almıştım, her gün yapmaya gayret ediyorum. Cildi yumuşacık yapıyor ve sivilcelerimi baya söndürdü. Arada biten ürünlerimde oldu, zaten Gratis'in Anneler Günü indiriminde çoğunu alarak eksiklerimi kapattım. Bununla ilgili yazım ise burada.


Bu iki haftalık instagram günlüğü bu kadar!
Bugün Pazartesi ve mutlu bir hafta diliyorum.
Hoşça kalın!
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top