11 Mayıs 2013 Cumartesi

0

#keşkeannelerölümsüzolsa


Neler yazılır onlara neler.. herkesin belki de en büyük kahramanıdır onlar.Beni hep anneme benzetirler bilemiyorum ne kadar benziyorum.Bazen fikir ayrılığına düşeriz evet ama yine de ona benzemek istiyorum çünkü çok güçlüdür benim annem.Çok zor günlerimizde bile annemin anlık bir güçsüzlük yaşadığını görmedim ben.Ne zaman kötü birşey anlatsam hiç düşünemeyeceğim yerden tutar ve iyi taraflarını anlatır kimse için kötü düşünmeden en iyi özelliklerini sayar... en güzeli de çok sabırlıdır,yapıcıdır,beceriklidir kısacası o mükemmeldir.Hep derim ben Birtek Annem Olsun bana birşey olmaz diye şimdi bugun tekrar ediyor içimdeki o ses.
Bütün anneler bizler için değerlidir.Çünkü onlara herşeyi anlatırız ve onlar senin için çaresizce düşünür,hiç çıkar gütmeden dinler,nerede hata yaptığını ne yapman gerektiğini belki de kendini unutarak düşünür,en güzelini giymen için belki de kendi giymek istemez,sen ye diye en sevdiğin yemeği sevmediğini iddaa eder,sen mutlu olduğunda ondan daha mutlusu yoktur,çaresizliğinde çaren olur aslına bakarsan doğduğun andan itibaren ilk dostundur ve hayatın boyunca baki kalacak tek dostundur ANNELER.
Bu güzel gün onlar için ama biz hergün şükretmeliyiz onların varlığı için.
#ANNELERÖLÜMSÜZOLSAKEŞKE

Bugunün armağanlarının annelerimizin anneler günü kutlu olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top