24 Mayıs 2013 Cuma

0

Kitap Önerisi: Murathan Mungan Lal Masallar


Sosyal mecralarda artık sadece giydiğimizi, kullandığımızı, taktığımızı, sürdüğümüzü paylaşmıyoruz. Genel olarak baktığımızda hayat biçimlerimizi de ister istemez gözler önüne seriyoruz. Bunu düşünerek bundan böyle blogda da sevdiğim kitaplara, mekanlara yer vermeye karar verdim. 

Geçen ay okuyup çok beğendiğim bir kitap bugün karşınızda! Murathan Mungan en en en sevdiğim yazar ve şairlerden birisi. Anlatım tarzına, kurgularına, dili kıvrak kullanımına bayılıyorum. Şu ana dek dört, beş kitabını okuyup bitirdim. Bütün yazdıklarını okumayı hedefliyorum;)

Lal Masallar kitabını geçen ayki Kitapyurdu siparişimle satın aldım. İyi ki bu masal kitabını tercih etmişim. İlk iki masal akıp gitti. Beni başka diyarlara götürdü. Üçüncü masal da güzeldi; ama sanırım kafam dolu olduğu için fazla konsantre olamadım. O yüzden de pek tat alamadım.  

Masal seviyorsanız, akıcı hikayelere bayılıyorsanız, bir de Mungan'cıysanız bu kitabı öneriyorum. Sevgiler;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top