7 Mayıs 2013 Salı

0

Outfit Post # 18 Welcome Spring!


Merhabalar herkese,

Sezonun ilk tişörtlü, babetli, taşlı, böcekli postu karşınızda! Havalar haddinden fazla sıcak olsa da pek bir itirazım yok. Haziran'da doğan güneşi sevmez mi hiç? ;) Ben de bayılırım tam da bu sebepten;)

Ojemle babetimin rengini uydurma çabam takdire şayan;)



Üzerime incecik bir hırka almıştım. Sabahın 8'inde evden çıkınca ve bu havalara güvenmeyince öyle oluyor çünkü;) 


Hırkamı çıkardım attım. Pek mutluyum;)
,

Yoruldum, biraz dinlenmeliyim. Malum bahar yorgunluğu;)


Mis gibi çiçekler açmış. Yaşasın! ;)


Sadece babetim değil, kolyem de ojeme uymuş o gün;)



Ve hatta lipglass'ım! ;) Kendisini pek çok severim, ilk M.A.C lipglassım çünkü. Hatta yazısı da burada.

                                 

Bu da en uyumlu üçlü:P


Tişört/ Tee: Park Bravo
Pantolon/ Pants: Oxxo
Hırka/ Cardi: Batik
Kolye/ Necklace: Local Shop
Arm party: Ebay, H&M
Babetler/ Flats: Primark
Çanta/ Bag: H&M
                                                             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top