23 Mayıs 2013 Perşembe

0

Yaz için muhteşem bir pembe..

NYC ojeleri ne kadar beğendiğimden bir çok kez bahsettim size, böyle giderse tüm renklerini alacağım sanırım :) Bu rengin adı "Rosy knows".. Adından da anlaşılacağı gibi tam bir koyu pembe gül rengi.. Alırken bu kadar seveceğimi düşünmemiştim açıkçası, arada bir sürerim değişiklik olur diye düşünmüştüm ama sık sık kullanacağım gibi görünüyor.. Kırmızı ojeyi asla kullanmayan biri olarak bu renk bana çok hoş geldi.. Çok koyu bir pembe ve tırnaklarda harika duruyor.. Yaz kış hiç fark etmiyor genelde koyu renk ojeler kullanmayı tercih ediyorum, bu da favorilerim arasına girdi kesinlikle.. Özellikle beyaz tenlilerde çok daha hoş durduğunu düşünüyorum.. Size rengini en doğru şekilde göstereyim derken bir açıdan çekmeye çalıştım :) NYC ojelerin yapısı tartışılmaz zaten, üzerine de NYC Turbo dry top coat sürünce muhteşem oldu.. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 3,99 tl idi..

NYC ojeleri Watsons mağazalarında bulabilirsiniz..

Nasıl beğendiniz mi bu rengi? Yaz için almayı düşünür müsünüz??














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top