26 Şubat 2013 Salı

0

Adım Adım

Eğlenceli Eğitim Planlı Gelişim 

çocuk gelişiminde kitapların rolü çok fazla, bu herkes tarafından bilinen bir şey 
Kitap sevgisi çok küçük yaşlarda kazanılabilen bir sevgi
Küçükken kitap okumayı seviyorsanız hiç bir zaman vazgeçmezsiniz.

Kızımız 9 aylık olduğundan beri evimize her ay gelen kutular da 
bizim gelişimimizde önemli rol oynadı.
9. ayımızda babamızın sürprizi ile ilk kutumuzla tanıştık.
Kutumuz her ay kargo ile geliyordu;
Gelişim takvimi eşliğinde etkinlik kitabı, birkaç ufak ama eğitici oyuncak içeriyor.
Adım adım paketleriyle nereden nasıl tanıştın derseniz hiç bir fikrim yok; 
Son derece faydalı bu seri 24 aya kadar devam etti.
24 - 36 ay arası tekrar abone olduk.
36 aydan sonrası için tamam dedik, istemiyoruz...
Babamız bize sürpriz yapmış yeni büyük bir etkinlik kutusu geldi.

Uzman pedagog ve psikologlar tarafından hazırlanan kutular çocukların ilgisini çekmeyi başarıyor.
























Ben en çok Eşleştirmeyi Öğreniyorum kitabını beğendim süper bir puzzle kitap
Sulu boya ve Pritt yapıştırıcımız oldu




















Eğlenceli eğitim, planlı gelişim bir çok etkinlik içeren kalın kartondan (yırtılmalara vs dayanıklı)

Pakette yaptığımız ilk etkinlik sulu boya ve sonrasında kaplan maskesi oldu
Kaplan maskemizi elimizden düşürmüyoruz.

yap boz puzzle artık itibar görmüyor :) daha büyükleri yaptığımız için :))))

Çocuklara kitap sevgisi aşılamak için mükemmel bir set
Aylık ödediğim parayla çocuğuma oyuncak alırım demeyin,
yaşına uygun şeyleri her zaman tespit edemiyoruz
hem eğitici hem eğlenceli ürünler geliyor
aile olarak paylaşacağınız keyifli dakikalar için 
eğlenceli eğitici gelişim için 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top