26 Şubat 2013 Salı

0

Garnier Pure Active Kapatıcı Roll-On

Garnier'in göz altı kapatıcı roll-onundan çok memnun olduğu için bunu da denemek istedim.
Fakat göz altı için olandan ne kadar menunsam bunu o kadar sevmedim.
Amlaj olarak ikisi aynı.Makyaj çantamdan alırken çok dikkat ediyorum.Ambalaj rengini farklı yapsalarmış daha iyi olucakmış.


Metal bir bilyesi var.Bu uygulama kolaylığı sağlıyor fakat ne kadar hijyenik bilemicem.Sivilce üzerine uygulanıyor çünkü.


Ürünün ilk sevmedğim yanı rengi.2 renk seçeneği var.Bendeki açık renk olmasına rağmen gördüğünüz gibi baya koyu geliyor bana.Aşağıdaki fotoğrafta dağıtılmadan uygulanmış halini görüyorsunuz.


Buda dağıtılmış hali.Koyu bir leke oluyor kendisi :) Rengi koyu olmasına rağmen kapatıcılık hiç yok gibi.Sivilcelere bir etkisi olduğunuda düşünmüyorum.


Ben hiç birşeyini sevmedim.Almaz olaydım dediğim bir ürün.Biliyorum severek kullananlar var ama   ben uzun zamandır kendimi zorluyorum olmuyor kullanamıyorum.Stış fiyatı 15-20TL arası birşey.Bu fiyata daha güzel kapatıcılar alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top