28 Şubat 2013 Perşembe

0

Out Of Stock # 10


2013 hızla akıyor. Cüce ay tabir ettiğimiz Şubat'ı da geride bıraktık. Bakalım bu ay neler bitmiş?

1. Diorshow Extase Mascara: Deneme boyu üründü. Azaldıkça kıvamı bozuldu. Minik olmasına rağmen uzun süre kullandım. Fırçası çok iddialı; ama ben o iddiayı maalesef kirpiklerimde göremedim:( Bundan sanırım 1 tane daha var evde. Ama asla tam boyunu alacağım bir rimel değil!


2. Diorskin Nude Fondöten 020: Bu da bir diğer testerdı. Fondöteni günlük makyajda kullanmıyorum. Sadece özel günlerde uygulamayı seviyorum. Ama eğer makyaj çekmecemde 1 adet fondöten bulundurmayı düşünsem hiç tereddütsüz o fondöten bu olur! O kadar net söylüyorum. Rengi, ciltle bütünleşmesi muhteşem! Hassas cildimde herhangi bir kızarıklık, alerjiye de neden olmadı. Üstelik orta kapatıcılıktan yoğun kapatıcılığa geçişe de olanak sağlıyor. Bence fondöten budur! Arayış içindeyseniz, bunu da denenecekler listenize ekleyin! :)


3. Watson's Sakura Bella Duş Jeli: Watson's'taki mini setlere hepimiz bayılıyoruz, değil mi? Ben de bu setlerden Sakura Bella'nın pembesine bayılıp almıştım. Kokusu biraz daha yoğun olabilirdi, beğenmediğim tek yanı bu. Onun dışında güzel bir üründü.


4. Ave Seena China Doll Night Cream: Lila Kutu'dan çıkan bu deneme boyu gece kremi için söyleyeceğim ilk şey müthiş kokusu! Yoğun yapısı kış aylarına uygun. Ben sadece geceleri kullandım. Sevdim bu kremi. İleride tam boyunu alabilirim.


5. The Body Shop Vanillia Bliss El Kremi: Bu kremi şu alışverişimde paylaşmıştım. Kış aylarında daha sık kullandığımız, dibini gördüğümüz ürünler el kremleri. Genel anlamda The Body Shop el kremlerini başarılı buluyorum. Zaten şu sıralar da yabanmersinlisini kullanıyorum, Mart sonunda da o biter herhalde:)



6.  Rosense El Kremi: Biten ikinci el kremi de Rosense'den:) Kokusunu ve nemlendirmesini sevdiğim bir krem. Rosense'in ürünlerini seviyorum zaten genelde. Ayrıca ürünlerinin özünü Isparta güllerinden alması ve Türkiye menşeili olması da hoşuma giden ayrı bir boyut, bunu da belirtmiş olayım:) 


7. & 8. Rareblossom Yoğun Nemlendiricili Gündüz Kremi& NeoStrata Güneş Kremi: İkisi de Lila Kutu miniği;) Rareblossom'un gündüz kremi yoğunluğuna rağmen benim kışın iyice kuruyan cildime yetmedi maalesef. Sık sık tazelemek zorunda kaldım ve hemencecik bitti:) 

NeoStrata'nın güneş kremi kış günü ne alaka diye soranlarınız olabilir. Açıklayayım: Uzmanlara göre sadece yazın değil, kışın da güneş koruma kremini nemlendiricimizin üzerine sürmeliyiz. Ben de söz dinledim ve bu minik de bitti:)


9. Rareblossom Şampuan: Bir diğer Lila Kutu ganimeti. Çok uzun süre kullandım. 'Out Of Stock' yazılarımı okuyanlar bilir şampuan konusunda tutucu olduğumu, Dove'dan vazgeçemediğimi:) Ama Lila Kutu sayesinde yeni yeni şampuanlar denedim ve çoğunu sevdim. Bu da onlardan biri. Değişik bir kokusu var, saçıma da iyi geldi. Dove'dan sonra şans verebileceğim bir şampuan olabilir kendisi:)


10. Max Factor Second Skin Foundation: Bir Max Factor alışverişimde hediye olarak verilmişti. Fondötenden çok kapatıcı olarak kullandım, ama cildime koyu geldiğinden açık renk pudra ile dengelemeye çalıştım. Kokusunun değiştiğini fark edince de vedalaşma vaktinin geldiğini anladım:)


Sizler neler bitirdiniz? Sevgiler. Şimdiden mutlu, sağlıklı, huzurlu bir Mart ayı diliyorum hepimiz için:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top