26 Şubat 2013 Salı

0

Hayatım Yalan – Just Go With it (Türkçe Dublaj)

Filmin Konusu: Bir plastik cerrrahi uzmanı olan Danny McGabe, kadınları tavlamak için sıradışı bir yöntem kullanmaktadır: Evlilik. Bekar olan Danny evli ama mutsuz olduğu yalanı ile tek gecelik bir çok ilişki yaşamıştır. Evlilik onun emniyet kemeridir. Ta ki hayatının aşkı Palmer ile karşılaşana dek... Kendisinden yaşça küçük bir ilkokul öğretmeni olan Palmer, ona yalan ve çapkınlık dolu eski hayatını unutturmuştur.

Oyuncular: Adam Sandler, Bailee Madison, Brooklyn Decker, Jennifer Aniston, Nicole Kidman
Yönetmen: Dennis Dugan
Yapım: 2011
IMDB: 6.3/10









Etiketler:  Hayatım Yalan – Just Go With it izle, Hayatım Yalan – Just Go With it tek part izle, Hayatım Yalan – Just Go With it full izle, Hayatım Yalan – Just Go With it hd tek parça izle, Hayatım Yalan – Just Go With it türkçe dublaj izle, Hayatım Yalan – Just Go With indirmeden direk online izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top