27 Şubat 2013 Çarşamba

0

Lately | Take off!

The best way to welcome spring is going to south of Turkey!! I took 3 days of and if you look for me I will be reading whit my coffee! If I cannot stop for blogging wait me till monday! I have to pack now!
What is your plans for weekend?

Bahar en güzel güneyde karşılanır diye düşündüm ve koşuşturmacaya 3 günlük ara vermeye karar verdim! Beni ararsanız bu haftasonunu Mersin'de çok sevdiğim o kafede kitap okuyup kahve içerek geçiriyor olacağım:) Siz haftasonu için neler planladınız? Bloga uğramayacak kadar mayışmış olursam pazartesine kadar beni bekleyin olur mu? Şimdi hazırlanmaya başlamalıyım!
Wish you sunny days, it is officially spring anyway!
Kiss kiss 
Herkese güneşli bir haftasonu diliyorum ne de olsa resmen bahar geldi:)
Sevgiler

 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top