18 Mart 2013 Pazartesi

0

Anlat bakalım, nasıl düştün buraya?


Duvarları eflatuna boyanmış küçük bir oda. Odanın büyükçe bir aydınlığa açılan tek kanatlı, siyah doğramalı bir penceresi var, kanat biraz aralık. Kalın duman rengi tül perde pencereyi örtmüş. Pencerenin karşısındaki duvara yaslanmış geniş bir yatak var. Yatağın yanında, üzerinde pet şişe su, bardak ve kül tablası olan küçük siyah ahşap bir masa duruyor. Yerler siyah parke, halı yok. Oda temiz ve düzenli. Yatağın yanındaki duvarda kapısız siyah bir dolap ve onun da yanında banyoya açılan bir kapı var.

Sahne 1 / Gün-İç / G.E. Oda / Hasan, Neşe

Hasan yatağın yanında ayakta duruyor. Gömleğinin üstten ikinci düğmesini açmaya çalışırken bir an tereddüt ediyor ve kapıya bakıyor.

Kapı açılıyor. Neşe içeriye giriyor. Hasan Neşe'ye kaçamak bir bakış atıyor, sonra gözlerini kaçırıyor.

Hasan (tedirgin)

Daha soyunmamıştım.

Neşe Hasan'a doğru iki adım atıp duruyor ve Hasan'ın ellerine bakıyor. Sonra bakışlarını yüzüne çeviriyor.

Neşe (alaycı)

Acele etme, vaktimiz bol.

Hasan (utanarak)

Otur istersen. Ya da.. (Neşe'ye bakıp susuyor)

Neşe masaya doğru yürüyor, kolundaki çantasını masanın üzerine koyuyor.

Neşe (Hasan'a bakmadan)

Camı kapat.

Hasan (yapacak bir şey bulmanın rahatlığıyla) pencereye doğru gidiyor, camı kapatıyor ve perdeyi üzerine çekiyor. Dönüp Neşe'ye bakıyor.

Hasan (kollarını kavuşturarak)

Nerden başlayacağımı bilmiyorum bayan. Daha önce (duraklıyor) hiç.. önce yani böyle hiç..

Neşe (gülümseyerek)

Şu bendeki şansa bak! (sesli gülmeye başlıyor)

Hasan merakla Neşe'nin yüzüne bakıyor, Neşe gülmeye başlayınca o da hafifçe gülüyor.

Hasan (çekinerek)

Ne yapacağımı biliyorum da.. (kollarını iki yana açarak) nasıl başlayacam bir onu bilemedim.

Neşe gülerek çantasına uzanıyor, açıp içinden sigara paketini ve çakmağını çıkarıyor, sigarasını yakıyor ve paketi Hasan'a uzatıyor.

Neşe

Al yak sen de.

Hasan uzatılan paketten sigarayı alıyor, Neşe sigarasını yakıyor.

Neşe (yatağı işaret ederek)

Geç otur şuraya.

Hasan yatağın ucuna ilişiyor. Neşe masanın üzerindeki kül tablasını alıp Hasan'ın yanına oturuyor. Bacak bacak üstüne atıyor, kül tablasını ortalarına koyuyor.

Neşe (sigarasından derin bir nefes çekerek)

Eee anlat bakalım, nasıl düştün buraya?

Hasan sigarasının dumanını odanın kapısına doğru üflerken kamera Hasan'ın yüzünden açılıp dumanı takip ediyor vee..





KES! ÇIKTIK!

- Abi kalk o yataktan kalk.. olmadı öyle koskoca adam yeni gelin gibi.

- E bi nevi öyle şimdi.. ama bence sorun yok. Nasıl yazarsan öyle oynarız.

- Şimdi abi sen kadın odaya girince tut kolundan at yatağa?

- Aaa bi dakika bi dakikaa. Neden yine yatağa atılan ben.. yani neden kadın oluyor yine yatağa atılan?

- Ablacım bir de şimdi sen arıza çıkarma. Bak abim sorun yok diyor. Uy sen de bize?

- Uymasına uyayım ama şekerim adam geneleve düşmüş, öyle atraksiyon yapacak hali yok. Alır da atarım yatağa falan.. yani bunlar bi genelev erkeğinin yapacağı şey değil. Hem sen niye sorun yok diyorsun ki?

- Yahu ne fark eder? Belki adam sert erkeği oynarsa kadını daha mutlu edeceğini düşünüyor? Yani bi takım mesleksel arayışlar içinde olması çok mu saçma? Yaz abicim sen. Yaz nasıl istersen.

- Yazacam yazmasına da.. sonu nasıl gelecek onu bilemiyorum.

- Şekerim? Anlaşmamızda yatak sahnesi falan yok, şaşırma sakın.

- Of be güzelim of! Son derken onu mu kastettim sanki? Adam ne cevap verecek, orada kaldım ben.

- Kaldın tabii. kal abi, haklısın kal da.. bizim de işimiz gücümüz var. Bitirip gitseydik akşama kalmadan.

- Öyle öyle. Benim de daha kuaföre uğramam lazım. Yarın sabah set var, saç boyanacak o hoo.. ay hadi ama versin işte bi cevap nolacak?

- Ne desin peki?

- Ya ben aslında bulut tasarımcısı olmak istiyordum ama erkek genelevine sermaye oldum desin. Ne bileyim ben ne desin!

- Tamam anlaşıldı ablacım senden bi şey çıkmayacak. Peki ya sen ne diyosun abi?

- Ha? Bana mı dedin? Bitti mi gidiyo muyuz?

- Lan.. neyse ya ben bi şey demiyorum. Gidiyoruz anasını satayım gidiyoruz. Adam da kendim ettim kendim buldum desin. Evlenme vaadiyle kandırıldım terk edildim desin. Yok karım beni bu yollara düşürdü sattı beni desin.Zevk için yapıyorum hobi gibi anladın mı desin.. haydi bakalım. Kapat abi dükkanı. Kapat.

- Çıktık mı abi?

- He canım.

- Kuaförde çok sıra olmasa bari.

- ?

- Aslında yatağa da oturmasam iyiydi.

- ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top