22 Mart 2013 Cuma

0

Emzirme Yastığı

Gerekli mi gereksiz mi bilmem ama çeşit çeşit bu yastıklardan yapmışlar. Kimi ince kimi kalın, kimi küçük kimi büyük, kimi süslü kimi sade.. (Aklıma bu şarkı geldi yahu Esma er /Kimi kimi )

Emzirme yastığı & minderi annenin bebeğini daha rahat tutarak, bel ve sırt ağrısı çekmeden, daha az yorularak emzirmesini sağlıyor. Bebek yeni oturmaya başladığı zaman da sırtına destek olarak kullanılabiliyor.





Neyse sonuç olarak bende kafama göre bir kalıp çıkarıp dikmeye başladım yandaki kalıbı kendime örnek olarak aldım tabi ölçüleri farklı sadece kesim tekniği benziyor.




İlk önce astarını diktim daha sonra pamuklu kumaştan yastık kılıfını diktim.
Fermuarlı yapmadım. Fermuarın zor dikimi ve zamanla bozulacağını düşünerek kılıfı geçirmeli olarak diktim.
 Sonuç itibari ile iyi kötü kullanımıma hazır istediğim boyutlarda bir emzirme yastığım olmuş oldu.
Bu yastığı  büyük bir hevesle ve uzun süre kullanırım ben bunu diyerek diktim, umarım heves ettiğim kadar da hayatımda kalıcı bir yeri olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top