21 Mart 2013 Perşembe

0

Rival de Loop Bronzlaştırıcı pudra..

Güneşi en parlak haliyle görmemize çok az kalmışken böyle güzel pudralardan stok yapmanın zamanı gelmedi mi ne dersiniz? Zaten bakar mısınız şuna görür görmez üzerindeki güneşe  vurumlamanız imkansız :) Nişantaşına gittiğimde Rossmann mağazası görüp hemen içeri süzülüverdim.. Malum Anadolu yakasında Rossmann mağazası bulmak çok zor, sadece üsküdarda var.. Rival de Loop markasının ojelerini çok beğenirdim zaten, pudraları da oldukça güzelmiş.. Bu arada bu pudra "young" serisinden :):) Genç kızlar için çıkarılmış bir seri olmasına rağmen çok beğendim ve dayanamayıp aldım.. İyi ki de almışım çünkü yapısı çok hafif ve çok güzel.. Şu an allık olarak kullansam da yaz geldiğinde bronzlaştırıcı olarak kullanabilirim.. Normalde benim bronzlaştırıcılarda biraz problemim var.. Beyaz tenli olduğumda çok yoğun renk verenlerle iyi anlaşamıyoruz.. Ancak Physicans Formula ve Guerlain'ın bronzlaştırıcıları oluyor bana.. Ama bunu da çok beğendim, gönül rahatlığıyla kullanabilirim.. E bu kadar övdük, gelelim fiyatına.. İnanamayacaksınız ama 8 TL bile değil, 7.90 gibi birşeydi.. Bu performansa bu fiyat gerçekten inanılmaz.. Bronzlaştırıcı alayım ama çok para vermeyeyim diyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.. Bu arada 2 rengi var, daha koyu tenliyseniz koyu tonu size çok iyi gelecektir..
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top