12 Mayıs 2013 Pazar

0

Anneler günü alısverisi | Gratis



Mutlu bir Anneler Günü'nden merhaba!

Gratis ise bu mutlu günümüze mutluluk kattı. Ürünlerinde çok güzel bir indirime gitti. Bende favori olan ürünlerimi ve biten ürünlerimden almak için yola çıktım. İlk gün pek ürün bulamasam da ikinci günde almak istediklerimi tamamladım.


Hadi başlayalım!


Essence Eyeshadow; daha önceki yazılarımda bahsettiğim gibi göz etrafıma sürmek için, makyaj hazırlama amacıyla kırık beyaz renginde far almıştım. Onu bitirdim. Şimdi yeni favori markam Essence'den yeni mat ve kırık beyaz far aldım. Numarası 22.
Fiyatı: 2,78 tl.




Essence I Love Stage Far Bazı; Far sürmeden önce göz kapaklarınıza sürüp farınızın kalıcı olmasını sağlayabilirsiniz.
Fiyatı: 4,28 tl.


Diadermine Göz Makyaj Temizleyicisi; Bir kampanya sonucu elime geçti bu ürün. Yorumlara göre çok beğeneni yok ama bir deneyeceğim. Sonra o meşhur Bioderma'nın suyundan almayı düşünüyorum.


Balm Shelter; Ve en çok denemek istediğim ürünlerden bir tanesi. Renkli nemlendirici. Özellikle yaz aylarında sürmek için aldım. Fondötenlerle ortalıklarda gezmek istemiyorsanız, The Balm'ın bu ürünü ile ilk adımı atabilirsiniz.
Fiyatı: 16 tl.


Maybelline Affinitone Fondöten; Benimle hayatım boyunca birlikte olacak fondötenlerin biri. En çok sevdiğim. İndirimde olunca hazırda elimdeki azaldığı için hemen ürünlerimin arasına ekledim. Numarası 42.
Fiyatı: 9,88 tl.


The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı; En istediğim ürünlerden bir tanesi daha. Aydınlatıcı hastası oldum çıktım. Bunu da en iyi markalardan biri olan The Balm ile yapmak istedim. Çok pigmentli bir ürün olduğu için minicik almanız bile yeterli. O yüzden uzun süreli bir ürün olacağı için çok mutluyum.
Fiyatı: 20 tl.


Saç fırçası; şu anki kullandığım eskidiği için yenisini almanın vakti gelmişti. Fiyatı: 5tl.
Gratis'e özel ağız çalkalama suyu; 30 tl yi geçtiği için indirimli hali ile 2 tl'ye geldi.
Fırça seti; Kaşlarımı taramak amaçlı içindeki bulundurduğu tarak için tercih ettim. Yanındakiler kâr kaldı. Fiyatı: 4.25 tl.


Tabi oje almadan alışveriş biter mi? Bitmez. 


Maybelline Gel Eyeliner ile aşk yaşadığımı sosyal medya paylaşımlarımdan anlamışsınızdır. Fırçası çok yeterli gelmediği için bende Avon'dan kesik uçlu fırça aldım. Gayet güzel, çok iyi sonuçlar elde edebiliyorsunuz. Gel Eyeliner ile ilgili ayrı bi yazı yazacağım. Hak etti.
Fiyatı: 4 tl civarıydı sanırım.


Hazır alışveriş demişken diğerlerini de araya sıkıştırayım.
Geçen hafta aldığım takılar; sonunda cuff yüzüklerden bulabildim. Ve yanında kolyeyle bir kombin oluşturdum.
Yüzükler: 18 tl.
Kolye: 5 tl.

***

Benim mutlu alışverişim bu kadardı. Umarım sizinde hafta sonunuz çok güzel geçmiştir.
Hoşça kalın!
:)



Sonraki yazılarda; Instagram günlüğü vol 4., Trend | Melissa ayakkabılar, Maybelline Gel Eyeliner...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top