12 Mayıs 2013 Pazar

0

Down Under Natural' s Argan Oil Serisi İzmir Lansmanı

        Geçtiğimiz hafta Down Under Natural'sın İzmir lansmanında Alsancak House Cafe' de muhteşem bir gün geçirdik. Öncelikle bu bilgilendirici, eğlenceli ve samimi lansman için Marka Müdürü Selen Hanım'a ve Pazarlama Müdürü Arzu Hanım' a kocaman sevgilerimi ve teşekkürlerimi yolluyorum. Bu bir tanıtım yazısı ancak buraya yazdığım her kelime samimiyetim ve deneyimlerimle sabit olacaktır. Saç bakım işi benim oldukça önem verdiğim bir konudur. Genellikle beauty ürünleri ile ilgili yazılar yazmıyorum ancak, gerçekten deneyimlediğim ve markalarını en iyi şekilde tüketiciyle buluşturan bu ürünleri de yazmazsam olmazdı. 


     Öncelikle bu yazıyı lansmanın akabininde yazmadım çünkü ürünleri kullanıp sonuçlarını bizzat kendi saçlarımda görmek istedim. Ürünler hakkında yorumlarımı birazdan belirteceğim ancak, öncelikle Argan Oil serisi hakkında biraz bilgi vermek istiyorum.






       Malumunuz son zamanlarda bir Argan Oil patlamasıdır gidiyor. Argan gerçekten güçlü, cilt ve saç bakımı için oldukça etkin ve etken bir madde. Fakat ben de her şeyden önce bir tüketici olarak bu konuda hangi markaya veya ürüne tam anlamıyla güveneceğim konusunda kararsız olabiliyorum. İşte bu noktada Argan Oil' in çevreye daha da önemlisi insana zarar vermeyen paraben içermemesi benim için mühim bir konu. Parabenle ilgili yapılan araştırmalar uzun soluklu sonuçlarla kanıtlanacağı için bilim çevresinde net olarak zararı açıklanmıyor. Ancak, yapılan birçok karşıt bilim çalışmada birçok kanser türüne neden olduğuna dair bulgular da mevcut. Dolayısıyla böylesine bir risk barındıran kimyasal bir maddeyi bile bile vücudumuza sokmak büyük bir hata olacaktır. Sadece saç bakım ürünlerinde değil, diğer tüm kimyasal içerikli ürünlerde bu noktaya dikkat etmemiz gerekir. Benim için, insan sağlığının her şeyin üzerinde olduğu gerçeğini benimsemiş bir üretici firma da her zaman bir adım öndedir. 



       Çok bilimsel konuştum şimdi biraz bu seriyi açıklıyorum izninizle. Seri 7 üründen meydana geliyor. Bunlar; şampuan, saç kremi, sıvı saç kremi, saç maskesi, saç serumu, vücut şampuanı ve vücut losyonu olmak üzere. Bize Selen Kozmetik denememiz için şampuan, saç kremi, sıvı saç kremi ve maskeden oluşan bir hediye seti oluşturmuş. Tüm samimiyetimle söylüyorum Argan Oil serisi birkaç defa Watsonsda elimin gittiği bir markaydı. Ancak benim saç ürünleri konusunda bilhassa organik ürünler kullanmak gibi bir hassasiyetim var. Dolayısıyla bir ürünü alırken oldukça dikkat ediyorum. Elbette serinin paraben içermemesi kullanmam için en büyük teşvik oldu. Bunun yanı sıra, bitkisel keratin ve E vitamini gibi saçın yapısında var olan ve ona güç veren temel maddeleri içermesi ürünlerin bal kaymağı:) 


        Şampuan ve saç kremi gibi ürünlerden tek kullanımda sonuç alınması ve mucize etkisi göstermesi mümkün değil. Ancak benim gibi saçı uzun ve açılmakta zorlanan bir insan olarak oldukça rahat bir tarama sağladığını ve saçlarımı belirgin bir şekilde yumuşattığını kesinlikle ifade edebilirim ancak dediğim gibi net bir sonuç almak için en azından benim için 7 8 yıkama geçmesi gerekiyor. En hızlı sonuç aldığım ve kesinlikle altını çizerek tavsiye edeceğim ürün ise, sıvı saç kremidir. Özellikle benim gibi zor açılan ve uzun saçlara sahip iseniz bu sıvı saç kremini taramadan nemi alınmış saçınıza uyguladığınız zaman adeta ipek gibi oluyor. Uzun zamandır saçımın bu kadar kolay tarandığını görmemiştim desem yeridir. 


*Tanıtım yazısıdır.
        Uzun lafın kısası, bu bilgilendirici lansman ve bilgi çağını yaşadığımız şu yüzyılda sosyal medyanın gücüne önem vererek PR' larını tamamen kendi çabaları ve samimiyetiyle gerçekleştiren Selen Kozmetik ailesine tekrardan teşekkürlerimi sunuyorum. Bu arada toplu resimde çok kalabalık olduğumuz için sanırım arada kaynamışım:) Resimlerin bazılarını telefonumla çektim mazur görün. Diğer görseller için Ece'ye Pembe Ruj'a ve eğer adını geçirmediği ve fotoğrafı olan varsa diğer blogger arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. 

Beni Takip Edin
Pinterest İnstagram Twitter

 © by No Fashion No Passion

Yorum ve Sorularınızı Bırakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top