20 Şubat 2014 Perşembe

0

Bloğumda İzleyiciler / Takipçiler / Followers Kayboldu!

               

Bloğumda izleyiciler gadgeti kaybolmuştu. Başka arkadaşların bloglarında da aynı sorun olduğunu gördüm. Ancak ne yaptıysam düzeltemedim.

Çocuğumla eğlenirken bloğunun yazarı Nihal Hanım sağolsun, yardımcı oldu.
Çok basit bir yöntemle sorunu çözdüm.

Böyle bir sorun ile karşılaşınca:

Ayarlar bölümünde blog başlığınıza bir harf ekleyin.

                      Başlık   Fincan Teyzee  gibi ben 'e' harfi ekledim.

                      Değişiklikleri kaydet' i tıklayın.

                     Ön izleme yapınca izleyicilerin geri geldiğini göreceksiniz.

                     Sonra tekrar ayarlardan blog başlığını eski haline getirin, kaydedin.

           Ben daha önce adres kısmında bu yöntemi denedim olmamıştı özellikle belirteyim istedim.

Başlık bölümünde...

İşe yarayacağını hiç düşünmemiştim ama sorunu çözdü.

Benim gibi bu problemi yaşayan arkadaşlar için paylaşmak istedim.

Sevgiyle Kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top