8 Şubat 2014 Cumartesi

0

Medcezir dizisi Ender makyajı

Medcezir dizisini sevmeyen var mı? Valla ben ilk başta çok önyargılıydım OC ile boy ölçüşemez diyordum ama izlemeye başladığımda yanıldığımı anladım. Oyuncular çok iyi ve çok tatlı, oyunculuklar şahane, giysiler ve makyajlar ilginç, e daha ne olsun :) En sevdiğim oyuncular ise Serenay Sarıkaya (Mira) ve Mine Tugay (Ender). Daha önce Mira makyajı yapmıştım bugün de bir Ender makyajı yapalım diyorum :) 

Ender bence inanılmaz güzel bir kadın! Çok duru bir güzelliği var, çok yoğun makyajlar yapmayı da tercih etmiyor. Saçlarının rengi o kadar iddialı ve canlı ki bence sade makyaj yapması çok doğru bir tercih! 








Kullandığım ürünler oldukça az ve öz..



  1. Maybelline Fit Me fondöten
  2. Bourjois pudra
  3. MAC painterly paint pot
  4. Bourjois concealer
  5. Benefit High Brow aydınlatıcı kalem
  6. Guerlain maskara
  7. Benefit Gimme Brow kaş jeli
  8. Inglot göz farı
  9. Rimmel london eyeliner
  10. The Balm Mary Lou aydınlatıcı
  11. NYX Summer Peach allık
  12. Bourjois ruj paleti




Inglot göz farı en sevdiğim farlarımdan. Beyaz olan hem mat hem ışıltılı çok güzel bir far. Pembe olan da çok soft bir renk.






Bourjois ruj paletinden en alttaki koyu pembe rengi kullandım.





Ve sonuç





Oje Deborah Milano 7 Days Long 854 numara








Nasıl buldunuz Ender makyajını? Yorumları bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top