27 Şubat 2014 Perşembe

0

Flormar'ın muhteşem ojesi/ 320 Rose Taboo

Nihayet bugün cuma :) Hepinize mutlu cumalar! Bugün size oje koleksiyonunuzda mutlaka bulunması gereken bir ojeden bahsetmek istiyorum. Ben Flormar'ın bu ojesini uzun yıllardır kullanıyorum ve daha uzun yıllar kullanmayı umuyorum! Yani Flormar bu ojeyi üretmeyi bırakana kadar kullanacağım sanırım, o kadar seviyorum! Neden seviyorum peki? Çünkü rengi şahane! Başka hiç bir markada tam olarak bu rengi bulamadım, evet çok benzer renkler var ama bu bambaşka bana göre. Koyu gül kurusu/pembe arasında bir renk. Çok asil ve çok şık duruyor. Hem spor hem şık kıyafetlerle kullanıma uygun. Ojenin yapısı her zamanki Flormar ojeler gibi, kuruma hızı yeterli, kalıcılığı orta seviyede, 2 gün sonra uçlarda soyulma oluyor. Fiyatı 2-3 tl arasında.. 










Beğendiniz mi bu rengi? Ojelerinizin arasında yer alabilecek mi? ;)

Sevgiler 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top