3 Şubat 2014 Pazartesi

0

Bu Siteyi Biliyormusunuz?(3KA)

Ben uzun zaman önce 3KA online alışveriş sitesini keşfettim ama henüz hiç alışveriş yapmadım.Aranızda bilenler vardır fakat çoğunuzun bilmediğini tahmin ediyorum.


Sitede ülkemizde satılmayan bir çok dünyaca ünlü marka var.Bu akşam göz attığımda Eos lip balmların da geldiğini gördüm.Ayrıca Türkiye'de satılan bazı markaların bizde olmayan ürünleri de var.

Sitede parfüm,cilt bakım ürünleri,Organik ürünler,temizlik malzemeleri,gıda takviyeleri,ağız bakım ürünleri,makyaj malzemeleri,saç bakım ürünleri gibi bir sürü ürün çeşidi ve Bath&Body Works,Secret,Eos,Carmex,Victoria Secrets,Softsoap,Jasön,ST.Ives gibi bir sürü marka var.Ürün çeşitliliği gerçekten çok fazla.

Fiyatlar bazı ürünlerde gayet uygunken bazı ürünlerde yüksek.
Sitede Mac'in bazı ürünleri de satılıyor.Ben ürünlerin orijinal olduğunu düşünüyorum.Daha önce alışveriş yapanlar varsa bilgi verirlerse sevinirim.Ben birşeyler almayı düşünüyorum.

Buradan inceleyebilirsiniz.Kapıda ödeme ve paypal seçeneği de mevcut.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top