20 Şubat 2014 Perşembe

0

Sıcak tonlarda makyaj

Mutlu cumalar hepinize ^_^

Bugün size günlük hayatta kullanması biraz zor olan ama özel günlerde rahatlıkla yapılabilecek bir makyaj göstermek istiyorum. Oldukça sıcak tonların kullanıldığı bu makyajı yaptıktan sonra çok da hoş renkler olduğunu fark ettim, bundan sonraki makyajlarımda kesinlikle daha sık kullanacağım bu tonları. Kahverengiden turuncuya dönük, hatta bronz tonlarda renklerin özellikle kahverengi ve yeşil gözlere çok daha fazla yakıştığını düşünüyorum. 



Makyajda kullandığım ürünler


  • Sleek Makeup ve The Balm Voyage far paleti
  • Sleek makeup kontör paleti
  • The Balm Put a lid on it göz farı bazı
  • Guerlain bronzer
  • Benefit They're real maskara
  • Benefit High Brow aydınlatıcı
  • Maybelline Fit me fondöten ve concealer
  • The Balm eyeliner
  • Clinique Chubby Stick curviest caramel ve Essence "in the nude" dudak kalemi





Sleek Makeup far paletinden ortadaki iki sıcak rengi göz kapağının iç ve orta kısımlarına uyguladım.





Sol alt köşedeki rengi ise gözün dış kısımlarına gölgelemek için kullandım. Fakat daha koyu bir etki istediğim için üzerine The Balm Voyage paletinden altta göreceğiniz B4 rengini tercih ettim.








Farın bittiği yerdeki çizgiyi yumuşatmak için A1 rengini kullandım. Normalde mat bir renk kullanmam gerekiyordu fakat iddialı bir makyaj istediğim için bu ışıltılı farı tercih ettim.



















Eyeliner'ı kuyruksuz ve orta kalınlıkta sürdüm, ayrıca alt göz kapağı çizgisine de siyah kalem uyguladım.





Benim sıcak tonlarda makyajım böyleydi, umarım beğenmişsinizdir!


Sevgiler, mutlu hafta sonları ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top