22 Mart 2012 Perşembe

0

2012 ERKEK LOUBOUTIN'LERINDEN BENIM SECTIKLERIM

Bu sezon Louboutin'in kadin ayakkabilarindan cok erkek modelleri dikkatimi cekti. O kadar guzel modeller yapmis ki 2 baslik altinda toplayarak detayli bir sekilde ele almak istedim. 
Ben ss 2012 koleksiyonunda begendigim butun modelleri degisik renk alternatifleriyle paylasiyorum, karar sizin..

Ilk siradakiler benim koleksiyonda ki favorilerim, "Gareth" modelinin beni en cezbeden yani kesinlikle metal burun detayi oldu. 
Acikcasi bu ayakkabilari gorur gormez aklima Ryan Gosling ve Scott Disick geldi.. Daha once Scott Disick'in tarzini konu etmistim hatirlamak isterseniz.  
Stilini cok begendigim bu iki isim gibi dar kesim kisa pacali takimlar ile bu ayakkabilar cok tarz durur benden soylemesi;)

Loaferin en suslu halleri karsinizda:) Zimba ve puskul detaylariyla hareketlendirilen bu loaferlar oldukca iddiali.. 
Bu dort model arasindan benim favorim fiyonklu loafer.. 

Louboutin'in vazgecilmezi zimbalar..
Hem şık hem de dinamik olan modeller arasindan benim favorim komple zimbali olan loafer..
Onu fazla abartili bulanlar icin ise duz deri olani bence cok guzel bir alternatif..

Gencler icin yazin vazgecilmezi olan Toms'larin en sıkı rakibi olabilirler :)
Arma veya puskulle hareketlendirilen espadriller yazin sortlarla da kisa pacali kotlarla da cok iyi durur..
Bence bunlarin dordu de cok guzel secim yapamiyorum:)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top