28 Mart 2012 Çarşamba

0

MONACO GÜL BALOSU 'nun GÜZELLERİ

Biraz aristokrasi diyelim ve geçtiğimiz günlerde düzenlenen Monaco 'nun geleneksel Gül Balosu 'na gidelim.

Tabi bütün gözler 3 kadının üstündeydi. Hanover Prensesi Caroline, Monaco Prensesi Charlene ve Charlotte Casiraghi.



Charlotte 'un Gucci 'nin yeni yüzü seçildiği için Gucci giymesini beklerdim ama her zaman ki gibi bir Chanel seçmiş. 2012 Couture koleksiyonundan uçuk mavi renkli nefis bir seçim yapmış. Renk yakışmış ve iddialı kesimi rahatlıkla taşımış. Özellikle elbisenin üstünü çıkarıp straples kesimin göründüğü fotolarda çok daha hoş. Yüzünün güzelliği zaten dillere destan. Topuzu klas, mücevherleri çok şık.



Annesi de Chanel 'in 2011 Couture koleksiyonundan bir seçim yapmış. Kısaca sevmedim diyebilirim. Daha zarif görünebilirdi. Tünik yeleğin uzunluğu, üstündeki gümüş işlemeler, kemer, maksi ipek tafta etek bileşimi hem çok kalabalık hem de renk olarak içimi bunalttı.



Prenses Charlene ise Akris tarafından özel olarak tasarlanan çok zarif bir elbiseyle. Elbisenin kendisi güzel ama o geniş omuzları gördümmü işin tüm güzelliği gidiveriyor. Bu yapıda bir kadının omuzlarını ince bir tül bolero ile örtmesi gerekir. Tabi bu dediğimde bu elbiseyle çok sakil durur. O yüzden Prenses Charlene 'in vücut yapısına göre yanlış bir seçim yapılmış derim. Saç bantı gereksiz ama yinede rahatsız etmedi. Ve yüzünde onca söylentiye rağmen samimi bir gülümseme görmek çok hoşuma gitti. Benim düşünceme göre gülen/gülümseyen bir kadın her zaman daha güzel görünür.

Bizden baloya kimler katıldı çok merak ediyorum. Biliyorum ki Siren Ertan Çarmıklı ve Feryal Gülman gitmediler. Ama bir yerlerde Etel Baler ve eşinin adını okumuştum. Acaba ne giydi diye feci bir merak içindeyim. Umarım en kısa zamanda bu merakım giderilir :)



Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top