23 Mart 2012 Cuma

0

GÜNÜN ŞIKI : Melike İpek Yalova

 


Melike İpek Yalova 'yı geçtiğimiz günlerde katıldığı bir açılışta görüyorsunuz. Mercan renkli mini elbisesi, uzun kuzguni siyah saçları, esmer tenine yakışan makyajı, elbisesine uyumlu ten renkli ayakkabılarıyla gözüme pek bir şık göründü.

Kendisi sanılanın aksine epey minyon bir fiziğe sahip. Bu yüzden seçtiği elbise fizik yapısına çok uygun. Gerçi eteği neredeyse orta yerinden kesen dikişini sevmedim ama bir şekilde Melike İpek Yalova güzel taşıyarak bu kusuru örtmeyi başarmış. Saçlarının uzunluğu için demode diyebilirsiniz ama ben kendisine çok yakıştırıyorum. Makyajı son derece başarılı. Mücevher olarak sadece yüzük kullanmış. Tüm bunlara birde güzel bir gülümseme ve uygun bir poz ekledinizmi ortaya nefis bir görüntü çıkmış.

Tabi ben beğendim ama bakalım sizlerden ne gibi yorumlar gelecek çok merak ediyorum doğrusu :)


Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top