21 Mart 2012 Çarşamba

0

CORAL!





Scroll down for English! :)

Bu sezonun en revaçta renklerinden biri de mercan. Bu tona bayılıyorum, o nedenle özellikle geçen yıldan itibaren depreşen mercan rengi sevgim nedeniyle bu renkteki parçalara yatırım yaptım. Karlı bir yatırım yaptığımın bu sezon ortaya çıkması da sevindirici tabi.

Sizler için de yine bir rastgele post hazırladım. Bu kompozisyonda yer alan her parçaya ayrı ayrı bayıldım. Ama mercan elbise, M.A.C Vera Koleksiyonundaki oje, gül şeklindeki küpeler ve Hunter'lar benim için bir başka:) Baktıkça içim açılıyor. Sizler en çok hangi parçaları beğendiniz? Sevgiler.

This season the color Coral is very popular. I love this color a lot. So I was buying coral toned pieces since the last year. I am so happy that they will be very hit this season.

I decided to create a random post with coral pieces. My favourite pieces are coral dress, M.A.C Nail Polish, the rose shaped earrings and the Hunters. What are your favourites? Loves.





CORAL!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top