27 Mart 2012 Salı

0

Prada Real Fantasies Kolajları

Ne zamandır aklımda bu kolajları mutlaka yazmalıyım diye ama bir türlü yazamadım.
Bahsettiğim kolajlar Prada'nın ilkbahar-yaz 2012 sezonu için Jeroen koolhaas ve Lok Jansen'in hazırladığı Phil Meech'in fotoğrafladığı 'real fantasies' kolajları tabii ki:)
Kolajla modanın hep yakın ilişkisi olmuştur zaten. Ama bu sezon Prada kampanya videosuyla, mükemmel renkleri ve desenleriyle bir de şimdi 'real fantasies' (gerçek fanteziler) ile beni bir kez daha hayran bıraktı kendine:)

Her bir kolajı tek tek inceleyip çok ilham aldım diyebilirim. En beğendiklerimi ise sizin için seçtim ki bu seçim biraz zor oldu.
 Üstelik bu sezon 50'lere gönderme yapan kampanya videosundan sonra bu kolajlar destekleyici olmuş. 
Tam 'american dream' tadında olmuş. Videosuna da göz atın mutlaka.
Siz ne düşünüyorsunuz?  






 
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top