30 Mart 2012 Cuma

0

Keçe Kalpli, Kuşlu, Çiçekli Romantik Kapı Süsü...

 
        Kapı süsü olarak yaptım bu keçe kalpleri, kuşu, oval nesneyi? Çok sevdim. Fotoğraf çektikçe çekesim geldi. Derken bilgisayara yükledim. Picasa ile çalışıyorum ilk çıktığından beri... Picasa'nın yeni sürümü çıkmış, yükleyeyim mi, diye sordu. Yükle, dedim. Yükledi, çalıştırdım. Ne güzel efektler var yeni sürümde. Efektleri denerken bunlar çıktı. Daha da sevdim... Biraz kastı, dondurdu netbookumu ama azimle bunları yaptım.





 El örgüsü danteller, kurdelalar, hazır danteller, tüller, keçe çiçekler, güller, fiyonklar, sutaşı, pon pon, ütüyle yapışan aplikelerle süsledim.
       Bu romantik kapı süsü siparişti. Kendi kapı süsümü kapıdan söküp, orada fotoğraflamaya açıkçası üşendim. 
       Bu hafta hep aynı kişiye çalıştım. Sırada aynı müşterinin runnerları var. Ondan sonra da çok cici bir sipariş aldım, onun üzerinde çalışacağım. İlginç ve daha önce yapmadığım, tasarıma dayalı siparişleri çok seviyorum...
Hepimize mutlu hafta sonları dilerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top