24 Mart 2012 Cumartesi

0

Birileri Anlatsın'dan Hediye Çekilişi

Evet... Ne zamandır yapmak istediğim çekilişimi en sonunda başlatıyorum... Sizlere için çam sakızı çoban armağanı birkaç şey seçtim, umarım beğenirsiniz...

Neyse lafı fazla uzatmaya gerek yok... 
Hediyelerin hepsi tek bir kişiye gönderilecek.

Hediyeler:
Kendi el emeğim olan sizlere hediye edeceğimi söylediğim yukarıda ki çanta içi düzenleyici... İçene ne kadar çok eşya aldığını görmek için buraya bakabilirsiniz. 

Avondan 5.li küpe seti

Saç tokası ve ametist taşlı kolye (Taş gerçektir.)

 
Avondan fondöten ve aplikatörlü far fırçası. Açık olanlar benim kullandıklarım poşetinde belli olmuyor diye şeklini görebilmeniz için yanına örnek olarak koydum. Kapalı pakettekiler size gönderilecek olanlar.

 Avondan çift taraflı tarak

 Avon, flormar ve golden rose oje

Pembe ve mavi makyaj süngeri

Çekilişe katılmak için: 
İzleyicim olmanız ve bloğunuzda çekiliş linkimi ilk fotoğraf ile birlikte yayınlamanız gerekiyor. 

Zorunlu değil ama:
Facebokta paylaşırsanız +1 çekiliş hakkı
Twitterda paylaşırsanız +1 çekiliş hakkı kazanıyorsunuz. 

Bu hakları kazanmak için yayınladığınız linkleri yorumda belirtiniz. Yayınlanan linkleri "herkese açık" olarak yayınlarsanız kontrol sırasında problem yaşamamış oluruz. Bloğu olmayıpta sosyal paylaşım sitelerinde paylaşanlar lütfen isim ve mail bıraksınlar ki, geri dönüş sağlayabileyim.

Çekiliş 10 Nisan.da son buluyor. Kargo ücreti bana ait...
Herkese bol şans diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top