29 Mart 2012 Perşembe

0

Keçe Tablet Kılıfı, Tabii ki Kuşlu...



        Sipariş üzerine yaptığım bir tablet kılıfı... 
       Alt ve üst parçayı ölçülere göre kestikten sonra, birleştirmeden ortadaki kesiği hazırladım. Krem keçe zemine yapraklı dal ve keçe kuşu çalıştım. Bu aplikeli parçayı lila zemine ters aplike denilen teknikle arkadan monte ettim. Bu ara elim alıştı keçeye parlak incik-boncuk koyuyorum. Siz de desteklediniz ne yapalım. Ben hala sevemedim o ayrı :)
       Kapak kısmını da orta kesiğe uyum sağlaması için azıcık dilimledim. Kenar dikişlerini makinayla diktim. Makinanız yoksa elde battaniye nakışı denilen teknikle de dikebilirsiniz. Elbette makina dikişi daha sağlam ve kullanışlı. Çanta kapamada kullanılan mıknatıslı aparatlardan varmış evde. Onları da kapak ve gövdeye monte ettim. Kapağın süt kısmında metal aparatın tırnakları görünüyordu. Bunları gizlemek için de keçe çiçekleri yapıştırdım.
 Bizim tabletin ölçüleri bu kılıfa göre daha büyük olduğu için şimdilik kitap kılıfı olarak poz vermesine izin verdik ... 
 Biz ayrı dünyaların insanlarıyız mesajı...
Böyle ilk yaptığım ve sonucundan hoşlandırğım her çalışmadan sonra bunu devam ettireyim, diyorum ama günlerin 72 saate, benim de 2-3 klona ihtiyacım oluyor bu durumda.Tadında bırakmak en iyisi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top