24 Mart 2012 Cumartesi

0

Notd: Hello Neon! :)


Sizleri çok sevdiğim neon trendine uygun ojemle tanıştırmak istiyorum. Bu ojeyi bir tanıdığım  yurtdışından aldı. H&M Kozmetik ne yazık ki hala Türkiye'ye gelmedi. Umarım gelir, çünkü kozmetik anlamında renk ve seçeneği çok, fiyatları da makul.


Rengin adı Check Me Out.

Ojenin tırnağımda duruşunu en iyi gösteren fotoğraf aşağıdaki. Gün ışığında çektim bu resmi. Tek kat uyguladım, baz sürmedim.


Burada biraz daha mercan rengine benzemiş. Akşam çekimi buradaki. Makinem öyle yansıtmak istemiş;)


Ojeyle ilgili söyleyeceğim tek olumsuz yan kokusu. Benim için oje, aseton kokusu sorun yaratabiliyor. Bu ojenin kokusu da(sürdükten sonra da devam etti çünkü) beni rahatsız etti. Tek kat sürdüğüm için uçlardan soyulmaya meyilli, ama 2-3 kat uygulamakla bu sorun da aşılabilir.

Sizlerin makyaj dolabında H&M kozmetikten birşeyler var mı? Sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top