27 Mart 2012 Salı

0

Melissa Spring- Summer 2012

Scroll down, please:)

2012 ilkbahar-yaz sezonunun harika bir koleksiyonuyla karşınızdayım. Melissa bahar-yaz konseptine uygun muhteşem ayakkabılar çıkarmış. En kısa sürede Lazy Butiğe gidip bakmak istiyorum, elime alıp incelemek istiyorum mis kokulu Melissaları;) Bu postta sizlerle seçtiğim birkaç renk ve modeli paylaşıyorum. Favorileriniz neler? Ben dolgu topuk, peep toe'lara, kuş figürlü parmak arası terliklere ve fiyonklu babete bayıldım. Bu sene artık en azından bir çift Melissa alamak gerekiyor diye düşünüyorum;) Sevgiler.

I chose some of Melissa shoes from 2012 ss collection. The colors and the models are fantastic. I liked the peep toes, flats and flip flops. What are your favourites? Enjoy;)













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top