19 Mart 2012 Pazartesi

0

Dindar bir Pastafaryan olarak...

Başlığı giriş cümlesi olarak alıp devamını getirmek istiyorum:

Dindar bir pastafaryan olarak, değerli başbakanımızın "dindar nesil yetiştireceğiz" beyanına gönülden katılıyorum, destek veriyorum, haydi hemen şimdi! diyorum.

Malum üzre, pastafaryanizm tek tanrılı bir dindir. Rabbimiz Uçan Spagetti Canavarı'nın (Flaying Spaghetti Monster) bizlere ilettiği emirleri bulunmamaktadır. Bunun yerine 8 adet "yapmazsanız memnun olurum" ricası vardır. İşte bu 8 ricayı çocuklarımıza okullarda zorunlu din dersi bağlamında öğretmeyi ve öğrendiklerinden sınava sokmayı ve hatta not vermeyi talep ediyorum. Her ne kadar bunlar "rica" olsa da, ben gayet dindar bir pastafaryan olarak, inancıma azami saygı sevgi babından, bu ricaların mümkünse emir telakki edilmesini ve yine inancıma saygı duyunuz çerçevesinde, (inancıma) inanan inanmayan herkese bir bir öğretilmesini ehemmiyetle RİCA ediyorum.


USC'nin "yapmazsanız memnun olurum" ricaları:

1) Eğer benim Makarnavi varlığımdan bahsederken sofuluk taslamazsan, "ben senden daha kutsalım" gibi ahmakça davranışlarda bulunmazsan çok memnun olurum. Eğer bazı insanlar bana inanmazsa, sorun değil. Gerçekten de o kadar kendini beğenmiş değilim. Ayrıca meselemiz onlar değil, o yüzden konuyu değiştirme.

2) Eğer benim varlığımı başka insanları bastırmak, buyruk altına almak, cezalandırmak, deşmek, ve/veya, yani işte, kaba davranmak için kullanmazsanız çok memnun olurum. Ben kurban talep etmiyorum, ve saflık dediğin suda olur, insanda değil.

3) Eğer başka insanları yargılamak için nasıl göründüklerine, veya nasıl giyindiklerine, veya nasıl konuştuklarına bakmazsan, veya.. yani iyi davran işte, tamam mı? Ha bir de şunu kalın kafalarınıza sokun: Kadın = insan. Erkek = insan. Aynı = aynı. Biri diğerinden daha iyi değildir, tabii konumuz moda değilse, zira kusura bakmayın ama onda üstünlük kadınlarda, ha bir de mor ile fuşya arasındaki farkı bilen bazı erkeklerde.

4) Eğer sizin ve karşınızdakinin yasal yaş sınırı ve ruhsal olgunluğa ulaşması koşuluyla sizi inciten, veya arkadaşınızın gönlünün ve iradesinin razı olmadığı ilişkilere girmezseniz çok memnun olurum. İtirazı olanlara ise şunu söyleyebilirim: Gidin kendinizi .... (özgün metindeki gibi sansürlenmiştir.) Eğer bu cevaptan hoşlanmazlarsa gidip televizyonlarını kapatsınlar, yürüyüşe falan çıksınlar.

5) Eğer başkalarının bağnaz, kadın düşmanı, nefret içeren fikirleriyle miden boşken yarışmaya kalkmazsan çok memnun olurum. Önce yemek ye, sonra ne b** yersen ye!

6) Eğer Makarnavi varlığıma adamak üzere milyon dolarlık kiliseler, tapınaklar, camiler, sinagoglar, türbeler yapmak yerine parayı daha iyi amaçlarla harcarsan çok memnun olurum (istediğini seç):
  A- Fakirliği ortadan kaldırmak.
  B- Hastalıklara çare bulmak.
  C- Barış içinde yaşamak, tutkuyla sevmek, ve kablolu televizyon fiyatını düşürmek. Ben karmaşık karbonhidratlı sonsuz kudretli bir varlık olabilirim, ama hayattaki küçük şeyleri severim. Bana inan. Sonuçta yaratan benim.

7) Eğer etrafta dolanıp herkese seninle konuştuğumu söylemezsen çok memnun olurum. O kadar ilginç biri değilsin. O kadar böbürlenme. Ayrıca sana insan kardeşlerini sevmeni söyledim, bu ipucu yetmiyor mu?

8) Eğer, eee, ilgilendiğin konuda, yani çokça kapütilasyon/kayganlaştırıcı/Kayzer Wilhelm gerektiren bir konuda, kendine yaptırmayacağın işleri başkalarına yapmaya kalkmazsan çok memnun olurum. Eğer karşındakinin gönlü razı ise, (madde 4'e göre) yumul, ve Miki Fare aşkına, bir KONDOM TAK! Cidden, sadece bir lastik parçası. Eğer iyi hissetmeni engellemesini isteseydim onu dikenli olarak falan yaratırdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top