19 Mart 2012 Pazartesi

0

Evelise Moraes Rocha ve Hakan Kosif Düğünü - DAVETLİLER !

 
Gelinden sonra geçelim davetlilere ;

Dikkatimi çeken en önemli detay biz Türklerin bir türlü makyaj yapmayı bilmemesi. Ne yapsak etsek öğrenemiyoruz şu işi. Onca Oscar, Altın Küre olsun birçok makyaj harikası örnekler önümüzde olsun nafile ! Gideriz yine suratımızı makyaj kutusuna batırır çıkarırız !



Aslı Şen 'i nefis güzellikte bir Zac Posen ile görüyorsunuz. Elbisenin kesimi çok yakışmış. Rengi, taşıyışı, duruşu nefis görünüyor. Bottega Veneta clutchı harika bir seçim. Saç modeli elbiseyle yakışmış. Ama makyaja geldimmi orda duruyorum işte. O kaleme o fara o ruj rengi ne alaka demek istiyorum. Hadi bunu geçtim bu sefer de bu tondaki makyaja o ojelerin rengi nedir demek istiyorum. Küpe seçimini sevmedim. Genel görüntüyle son derece alakasız. Şu makyaj olmasaydı son zamanlarda gördüğüm en iyi Aslı Şen diyecektim ama gördüğünüz gibi diyemiyorum.



Hülya Kalyoncu fiziğine çok yakışan bir seçim yapmış. Elbisenin straples kesimini başarıyla taşımış. Renk, kesim ve kemer çok hoş. Eteklerdeki fırfırlar güzel. Aksesuar seçimi çok başarılı. Saçı ve makyajını da beğendim. Aslında kaş kalemi gereğinden kalın çekilmiş ama sorun edecek bir detay olarak görmüyorum. Ve genel anlamda gecenin şıklarından diyorum.



Eda Kosif 'i tanıyamayacaktım. Halbuki son günlerde şık giyimi ve güzelliğiyle epey dikkatimi çekmişti. Cengiz Abazoğlu imzalı elbiseyi sevmedim. Renk güzel ama kesim çok kötü. O bel bölgesindeki kumaş fazlalığı rahatsız edici. Makyajı alakasız bir abartıda. Saçlar da olmamış.



Fatoş Sarıgül çok şık bir Reem Acra giymiş. Genelde makyajını abartılı bulurum ama bu sefer olmuş. Uçuk pembe tonlarındaki rujuyla elbisenin dumanlı tonlarına güzel bir renk katmış.



Begüm Eyilik iddialı bir elbiseyle. Balık kesimi ve gövdesi tümü payetli elbiseyi güzel taşımış. Makyajıda aynı şekilde gayet başarılı.



Hilal Kosif 'in ne yazık ki yüksek kalite resmini bulamadım. Ama bu resimde bile ne kadar şık ve güzel olduğu belli oluyor. Elbisesi Canan Yaka 'dan. Fiziğine çok yakışmış. Aynı şekilde gördüğüm kadarıyla makyajı da çok başarılı. * Yüksek kalite resmini bulur bulmaz bu resimle değiştireceğim.



Pınar Sabancı tümü payet kobalt mavisi bir elbise seçmiş. Elbise için birşey diyemiyorum. Güzel de değil kötü de değil. Ama altına giydiği o siyah ayakkabıları hiç sevmedim. Sallantılı küpeyi de bu elbiseyle uyduramadım. Bunun yanısıra açık tenine en uygun makyajı uygulamış. Doğal görünümlü saçlarıyla çok güzel görünüyor.



Didem Antebi çok şık bir Jenny Packham seçmiş. Elbisenin dantel eklentilerini çok sevdim. Rengi ve kesimi çok yakışmış. Rocio altın renkli kutu clutchı, saçları ve makyajıyla gecenin şıklarından.



Lara Kamhi 'ye bayıldım. Şarap renkli elbise üstünde kusursuz görünüyor. Saç kesimi ve elbisenin tonlarındaki makyajıyla ortaya adeta teatral bir şıklık çıkarmış. Tabi bunda doğru makyaj ve neredeyse sıfır aksesuar kullanmasınında büyük bir payı var.



Melisa Mutlu 'nun mavi pileli elbisesiyle siyah kürk etol birlikteliğini sevmedim.



Merve Kohen 'in elbisesini sevdim. Kendisine de yakışmış.



Bir Şebnem Çapa 'ya bakıyorum bir de Ceylan Çapa 'ya. Annenin kızına şıklık anlamında iyi bir ders vermesini umuyorum. Şebnem Çapa 'nın elbisesinin kesimi ve rengi çok yakışmış. Mücevherleride son derece uyumlu. Ayakkabı seçimi kusursuz. Ama Ceylan Çapa için aynı şeyi söylemek çok zor. Elbisenin yakışmaması bir yana makyajı, clutchı ve ayakkabıları hiçbir şeyi olmuş dedirtemiyor.



Özlem Serter 'in iddialı elbisesi üstüne yakışmış. Ama takma kirpikleri ve gereksiz yere kalınlaştırılmış kaşlarını hiç sevmedim. Bunun dışında her zaman görmeye alıştığımız bir Özlem Serter var karşımızda.



Ceyda Kadayıfçıoğlu 'nu beğenmedim. Fazla abartılı fazla ışıltılı. Elbisenin bel bölgesindeki pırıltılar, mücevherler, kürk, makyaj ve saç hepsi bir arada çok fazla.

Davetlilerden bu kadar :) Özetlersem en beğendiğim isimler Lara Kamhi, Didem Antebi, Hülya Kalyoncu, Fatoş Sarıgül, Hilal Kosif ve Şebnem Çapa oluyor. Ya sizlerin ?



Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top