28 Ocak 2013 Pazartesi

0

2013 SAG Ödül Töreni Kırmızı Halı

    Bu yıl 19.su düzenlenen Screen Guild Awards dün akşam Los Angeles'ta gerçekleştirdi. Bize de kırmızı halı kritiklerini yapmak kaldı tabi ki:) Kırmızı halıda İlkbahar/Yaz trendlerine uygun seçimler yapıldı. Genel olarak floral desenler, işlemeler, fırfırlar, tüller ve danteller tercih edildi. Bakalım kırmızı halıda kimler ne giymiş?


    Özel günlerin kurtarıcısı siyah kırmızı halıda en çok karşılaştığımız renkti. Michelle Dockery, Chado Ralph Rucci saten elbisesi ve Bulgari mücevherleriyle ortalama bir görüntüye sahipti. Satenin de kırmızı halı için zor bir tercih olduğunu düşünüyorum. Claire Danes'in Givenchy asimetrik kesim elbisesinin yırtmacına bayıldım. Danes'in saçı ve makyajı da oldukça şık görünüyor. Kelly Osbourne'un elbisesi ise Jenny Packham. Kelly o saçlarla dünyanın en güzel elbisesini de giyse olmuyor benim için. Madem o saçın kadını olacak kadar marjinalsin bu elbise nedir diye sorarlar:)


    Tina Fey Oscar De La Renta elbisesiyle çabasız bir şıklık yakalamış. Jane Lynch'in siyah deri karışımı elbisesinin üst kısmını çok beğendim ancak alt kısmı için aynı fikirde değilim. January Jones'un tercihi ise siyah-beyaz organze kumaştan Prabal Gurung imzalı elbise olmuş. Bu elbisenin yakasını ve kalça altındaki drapelerini çok gereksiz buldum. Saç ve makyajına da bayıldığımı söyleyemeyeceğim.



    Jamie Alexander'ın Marc Bouwer elbisesinin özellikle göğüs dekoltesini beğendim. Ancak, elbisenin dizden aşağısının asimetrik kesim yerine uzun olmasını tercih ederdim. Saçını ve makyajını ise çok başarılı buldum. Naya Riviera' nın saten göğsü tül detaylı elbisesi ise Donna Karan. Amy Poehler ise risksiz bir tercihte bulunarak üzerine oturan Zuhair Murad bir elbise tercih etmiş.
  

    Moru seven kadınlardan biri Teyonah Parris. Fakat drapeli elbisesiyle ve saçıyla sünnet annelerine benzemiş:) Sarah Hyland' ın desenli mor elbisesini oldukça zarif buldum. Sally Field' ın J. Mendel elbisesinin de göğsünü hiç sevmedim. Saçı makyajı da oldukça özensiz görünüyor.



    Bu yaz çiçek desenlerini fazlasıyla göreceğiz. Kırmızı halıdaki da çiçek işlemeleri de bunun sinyalini fazlasıyla veriyor. Jayma Mays' ın 3D çiçek işlemeli elbisesi Georges Habeika Atelier marka. Nude renkte elbisesini Jimmy Choo ayakkabılarla tamamlamış. Saçını ve makyajını çok beğendim ancak elbise vasat olmaktan öteye gidemedi. Julianne Moore'un Chanel elbisesinin alt tarafını ve çiçek işlemelerini ne kadar sevdiysem göğüs kısmını da bir o kadar sevmedim. Julianne'nın kendi güzelliğine ise diyecek lafım yok:) Nicole Kidman, gece mavisi Vivienne Westwood elbisesiyle  benim için bu gecenin en şık kadınlarından birisiydi. Kidman elbisesini siyah sandaletlerle tamamlamayı tercih etmiş. Saçı, makyajı ve değişmeyen asaleti de şıklığına şıklık katmış. Ariel Winter da çiçek işlemeli nude Alex Pery elbise giymeyi tercih etmiş. Ancak bu saç ve makyajla bu look benim için sınıfta kaldı. 



    Kırmızı biz kadınların özel günlerde vazgeçilmez rengidir. Kırmızı halıya uygun olarak bu tercihi yapan ünlülerden birisi de Romono Keveza elbisesiyle Kaley Cuoco. Elbisenin boyunu ve çan şeklindeki modelini kesinlikle hiç sevmedim.  Üzerinde emanet duruyor. Kırmızı tercihi yapan bir diğer isim de, Alexander Mcqueen imzalı elbisesiyle Jessica Chastain. Bu kumaşı hiç sevmiyorum. Elbiseleri basitleştirdiğini düşünüyorum. O yüzden yine beğendim diyemeyeceğim. Maria Menounos' un elbisesinin sırt dekoltesine ise bayıldım.


   Kırmızı halıda mavi ve yeşil giymeyi tercih eden ünlüler de vardı. Alexis Bledel' ın Rena Lange elbisesinin tek beğendiğim yanı rengi. Saçını ve makyajını da çok sıradan buldum. Jessica Pare'in koyu yeşil Jason Wu elbisesinin siyahla uyumunu beğendim fakat göğüs kesimi biraz daha aşağıda olsaymış daha mı iyi olurmuş ne:)  
Marian Cotillard'ın tercihi ise petrol mavisi ve beyaz karışımı Christian Dior imzalı elbise oldu. Ben elbisenin ne kesimini ne de kumaşını beğendim. Marian' ın makyajı saçı ve kolyesi için ise aynı fikirde değilim. Giuliana Rancic' in kobalt mavisi omzu fırfırlı elbisesi ise Max Azria imzalı. 



   Kırmızı halıda payetli elbise tercih eden ünlüler de vardı. Helen Hunt, Romono Keveza gümüş elbisesiyle şık görünüyordu. Jennifer Garner' ın Oscar De La Renta elbisesini ise oldukça vasat buldum. Bu renk tenine mi uymamış saçı makyajı mı yanlış bilemedim:) Elizabeth Moss'un Dolce Gabbana kokteyl elbisesinin kırmızı halıya uygun bir seçim olduğunu sanmıyorum.



   Kırmızı halıya pembe dokunuşlar kazandıran isimlerden biri de Frida Pinto oldu. Fakat Frida'nın Roland Mouret imzalı elbisesinin tek beğendiğim tarafı rengi oldu. Lea Michele'in Valentino elbisesinin rengi çok güzel ancak modeli konusunda aynı fikirde değilim. Benim için ödül töreninin en şık isimlerden birisi Elie Saab farkıyla Nina Dobrevdi. 



    Ödül töreninde siyah kadar tercih edilen diğer bir renk de lacivert oldu. Amanda Seyfried da lacivert Zac Posen elbisesinin içinde oldukça şık görünüyordu. Onu kritik edeceğim tek nokta sanırım uzun kolyesi. Lacivert tercih eden bir diğer ünlü Jennifer Lawrance'ın elbisesi ise Christian Dior imzalıydı. Saçını makyajını ve aksesuarlarını beğensem de elbiseyi vasat görüyorum. Hamileyim diye bir yerimi saklamam gerekmez mantığıyla Busy Philipps Brian Atwood giymeyi tercih etmiş.


   2013 yılında karşımıza çokça çıkacak olan tülleri kırmızı halıda da  bolca gördük. Anne Hathaway' in Giambattista Valli'nin muhteşem elbiselerinden bunu seçmiş olması da tebrik edilesi bir durum açıkçası:) Bu kadın saçını kestirdi kestireli hiç bir lookunu beğenemiyorum. Julia Stiles'ın tül ve işleme detaylı elbisesi AMEN. Bana göre kırmızı halının en şık isimlerinden bir diğeri de Katrina Bowden. Buz mavisi elbisesi ise, Badgley Mischka.



    Şüphesiz bir kadını en zarif gösteren dantel de kırmızı halı da başrol oynadı. Ellie Kemper'ın Reem Acra elbisesinin modeline rengine herşeyine bayıldım. Ancak kendisinin saçı ve makyajı için aynı düşüncelere sahip değilim. Kerry Washington uçları dantel detaylı beyaz Rodarte elbisesiyle oldukça şık görünüyordu. İşte gecenin bana göre en şık kadınını da sona sakladım. :) Naomi Watts, gümüş işlemeli Marchesa içinde o kadar zarif ve şık görünüyor ki ben konuşmuyorum resim zaten konuşuyor:) 


    Gördüğünüz gibi benim kırmızı halıda favorim Naomi Watts oldu. Peki sizce gecenin en şık kadını kim?:)













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top